Tam adı : Harold Edward Milward Styles
Dogum tarihi Yaşı : 1 Şubat 1994 Nerede Dogdu nereli : Cheshire İngiltere Annesinin Adı nedir : Cox Babasının Adı nedir : Des Styles Kaç Kardeşi Var : Bir tane ablası vardır Kardeşlerinin İsimleri nedir : Gemma olan kendisinden büyük ablası var.
Harry Styles 17 yaşındayken annesi ve babası boşandılar.
Annesinin yeni evlendigi adamın ismi Robin Twist evlendi.
Harry Styles annesinin Twist´le evlenmesini olgunlukla karşıladıgını ve bu konuda bir şikayetinin olmadıgını söylüyor.Harry Styles , çocukkende şarkı söylemeyi çok severdi.
kücükken White Escimo isminde bir gurupta solist olarak şarkı söylüyordu.
Grupta Harry Styles ile birlikte Haydn Morris, Nick Clough ve Will Sweeny isminde arkadaşları vardı.Harry Styles 2010 yılında X-Factor şarkı yarışmasına katıldı Yarışmada "Isn´t She Lovely" isimli şarkıyı söyledi.
Harry Styles One Direction gurubunun ismini bulan kişidir. Harry Styles X-Factor yarışmasının ana yapımcısı Peter Dickson guruplarının adlarını söyleyince kulağa güzel geldiğini söyledi.
Tomlinson daha sonra bir reportajda şöyle söyledi "Harry Styles grubunun adı hakkında neler düşündügümüzü ögrenmek için hepimize mesaj atmıştı. Grubun ismi hepimizin hoşuna gitti ve evet dedik."
Harry Styles, "X-Factor yarışması sayesinde kendisine daha çok güven geldigini" söylüyor.
One Direction X-Factor yarışmasında 3. oldu ve hemen ardından sözleşme imzaladılar Harry Styles o an için "Biz birinci olmayı hedeflemiştik ve 3. olmak kesinlikle umut kırıcıydı ama ona ragmen sözleşme imzalayıp albüm çıkarmamız inanılmazdı.Simon Cowell hayatımızın değişeceğini söylediginde bunları duymak inanılmazdı.
Harry Styles çocukken hep Elvis Presley´yi örnek aldıgını söylüyor.
Aynı zamanda Foster The People, Coldplay ve Kings Of Leon hayranı. Styles yeni albümleri hakkında "Gitar agırlıklı ve batari agırlıklı olmasını istedik ''diyor.
Artık 18 yaşını geçtik ve yaptıgımız herşeyti sevdigimiz şekilde yapmak istiyoruz şeklinde konuştu.
Styles aynı zamanda Coldplay´den Chris Martin´in sahne performansını çok begeniyor.
Harry Styles aynı zamanda evin içinde çıplak gezmeyi çok sevdigini söylüyor "Çıplakken Kendimi daha özgür hissettigini söylüyor."X-Factor yarışmasında çekilmiş üstsüz bir fotorafı bulunuyor. :DD
-Harry beyaz araba ve pancardan hoşlanmıyor.
-Harry onu sevmeyenleri iğnelemeyi seviyor ve grubun diğer üyelerine karşı nefret besleyenlerden hiç hoşlanmıyor.
-Louis'in doğum gününden önce #ElarryDoğumGünüÜçlüsü, #ElarryYatakÜçlüsü gibi TT'ler olmuştu ve Eleanor bunları görünce biraz korkmuş. (Elarry: Eleanor, Louis, Harry.)
-Harry hayranlarından gelen kaplumbağalar ile koleksiyon yapıyor ve gruptan biri çalarsa anlamak için mutlaka sayıyor.
-Harry'nin en sevdiği Noel şarkısı "Have Yourself A Very Merry Little Christmas".
-Harry'nin annesi et suyu yaptığında biraz fazla yaptığını çünkü kimse tadına bile bakamadan Harry'nin hepsini bitirdiğini söyledi.
-Harry kahveden nefret ediyor.
-Love Actually filmindeki evlenme sahnesinde Harry ağlamış.
-Harry için en kötü yılbaşı hediyesi büyük babası tarafından alınan kalemlikmiş.
-Harry, Tumblr ve 1D temalarını ilgi çekici buluyor. -Fanlar tarafından kendilerine verilen kartonlar, kağıtlar, fotoğraflar vb. şeyler yırtılırsa onları özenle onarıyorlarmış.
-LA'ta, Harry cam kapının içinde yürüyormuş ve Niall, Harry 17 yaşında olduğu için bu yaptığının komik olduğunu düşünmüş ve gülmeye başlamış. Ama sonra dayanamayıp kendiside cam kapıda dönmüş.:))
-Harry küçükken tostunu boyuyormuş. :PPP
-Harry bir hayranından hoşlanırsa gitmeden önce ona “Seni seviyorum.” diyor.
-Grup üyelerinin hepsinde birbirleri için taktığı arkadaşlık bilezikleri var.
-Harry daha önce bir kıza eşcinsel olduğunu söylemiş çünkü kız onun peşini bırakmıyormuş. -Harry iştahı yerinde olan kızlardan hoşlanıyormuş.Harry bazen geldiği konuma inanamayıp kendini çimdikliyormuş.
-One Direction “ünlü” olarak anılmaktan hoşlanmıyor. Kendilerini hayalleri gerçekleşmiş çocuklardan oluşan bir grup olarak görüyorlar.
-Harry genellikle battaniye ile uyur. Küçüklüğünden kalma alışkanlık gibi bir şeymiş.
-Bir fan Harry'e onun masumiyetini bozabileceğini söylemiş ve Harry ona garip bir şekilde baktıktan sonra bir şey demeden gitmiş.
-Harry Niall tuvaletteyken fotoğrafını çekmiş ve kupasının üstüne yapıştırmış.
-Harry, Niall’ın sarılmasını çok seviyor.Harry bir hayranından hoşlandığı zaman sürekli gözlerine bakarmış
-Harry bir gün bir hayranı ile tanışmış ama kızın kamerası olmadığı için Harry kendi telefonu ile fotoğraf çekinmiş ve Harry kıza fotoğrafı ona göndereceğine dair söz vermiş.
-Harry Zayn’in elmacık kemiklerini güzel buluyormuş.
Bir gün Niall ve Liam Harry’i dolaba kilitlemiş. Harry bir süre öyle kalmış ve dolabı açtıklarında Harry çıplakmış.
-Harry Haribo’yu çok seviyor. Bir fanı ona içinden alması için paketi uzatmış ama o bütün paketi almış.
-Harry bir günlüğüne Zayn olmak istermiş çünkü onun çok zeki olduğunu düşünüyormuş.
-Harry kendisini etkilemek için açık giyinen kızlardan hoşlanmıyormuş.
-Harry sabahları çok huysuz oluyormuş ve onu fazla erken kaldırmamaya dikkat ediliyormuş ama çok erken kalkarsa gün boyu dengesiz olabilirmiş.
ARKADAŞLAR ONE DİRECTİON'I SEVİYORUZZ ::DDDDD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1D'nin bilinmeyenleriiii :) (TAMAMLANDI)
Comédie1D hakkında herşey! ©Tüm hakları saklıdır...