korku ve cesaret

19 5 0
                                    

                                                  Adada 2günüm

Ve sabah uyandıgimda etrafımda bisürü karınca vardı ve üzerime çikmışlardı hemen ayağa kalkarak  onları yere düşürdüm ama halen üzerime geliyorlar ve ben napacagımı bilmiyorum ve onlar üzerime geldikçe yavaş yavaş arkaya doğru yürüyorum ve bir anda kendimi suyun içinde buldum ve onların artık bana yaklaşmadıklarını görünce anladım ki sudan korkuyorlar ...

Ve elime su alarak onlara doğru atım ve hemen kaçışmaya başladılar ve anladım ki bu adadaki karıncalar sudan korkuyolar...

Daha sonra kahvaltı yapmak için etrafı keşfe çıktım  önce  yanımda bulunan mataraya su alarak başladım dahasonra dağlarında dağ kirazı , hindistan cevizi ,ananas, kuşburnu...
Vekamp alanıma dönerek bu bulduklarımla kahvaltımı yaptım.

Artık  burada kalacagım için çalı çırpı toplamaya başladım burada herşey sanki bendebaşkalarıda yaşıyormuş gibi yıkık döküktü
acaba burası neden bukadar kötü durumdaydı bir türlü anlayamıyorum  çalılar hazırdı yolumun üzerinde ağaçlar gidip üzerlerindeki meyvelerden topladım biraz ve kamp alanıma yaklaştım...

Yağmur başlayacaktı çünkü hava çok kötü olmmuştu ve  benim     hemen acilen  kendimi bir çadır kurmam gerekiyordu ve hemen mazemelerimi toparlayarak bir çadır kurmaya çalışıyordum o kadar sinir bozucu birşey ki çadır kurması ve aniden çadırla uğuraşırken bir yılan farketim tahminimce 20m boyunda birşeydi  çok korktum ama cesaretimi kaybetmedim önceden okuduğum bir kitapta hayvanlaron ateşten korktuğunu hatırladım ve  hemen kuru bir ağaç parçası aldım yaktıktan sonra hemen ona doğru çevirdim  ayakalkar gibi yükselmeye başladı ve bana doğru ilerliyordu hemen cesaretlenerek elimdeki ateşi yılana doğru sağa sola çevirmeye başladım epey uğraştım ama sonunda korkutup kaçırmayı başardım...

Artık hava kararmaya başlamıştı ama neyseki halen yağmur başlamamıştı ve çadırı zorlada olsa kurmayı başardım ve artık eşyalarımı dizmeşe başladım ve sonunda bitti ateş sönmek üzereydi hemen ateşin üzerine odun atarak ateşi tekrar yakmayı başardım gün bitmek üzereydi gidip dere su alacakken tekrar aynı karıncalardan gördüm ama artık onlardan korkmuyordum ve onlarda gitmeye başladılar kayanın üzerine oturup gün batımını izlemeye koyuldum harika gözüküyordu güneş tupturuncu su kızıl ve turuncu karışımı gibiydi izlemeye koyuldum bu güzel manzarayı o kadar harika bir görüntü ki buranın manzarası karşısında...

Ve Birden yağmur atıştırmaya başladı ve hemen hızlı adımlarla kamp yerine geldim neyseki yağmur daha hızlanmamıştı hemen üzerim değiştikten sonra yemeğimi yedim ve uyumak için çadıra
girdim sabaha kadar yağmur yağmıştı ve yağmur sesi nini gibi geliyordu ve uyuya kalmışım...
 
        
        

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Ada veSadece Üç SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin