Úvod-Kapitola 1

17 1 0
                                    

Ahoj mé jméno je Leira. Je mi šestnáct let a můj sen je stát se Ochráncem . Víte proč ? Ochránci jsou vážení mocní,potřební a velice tajemní. Nikdo kromě jejich spolku neví co dělají, ale všichni vědí, že kdyby tu nebyli tak je s námi zle .

Každý rok se vyberou jenom dva ochránci z každé vrstvy. Vrstev je pět a já se svojí rodinou spadáme do čtvrté. Dívku a chlapce. Aby vás vybrali musíte mít pět předpokladů, ze kterých je pro Obyčejné znám jen jeden: a to ten, že máte mimořádně silnou vůli. O dalších se pouze spekuluje. Nejčastější tipy jsou, ty které vám přisuzují skvělou kondici a bystré smysly.

Moje matka si nepřeje abych se stala ochráncem. Když se stanete touto tajemnou osobou ztratíte veškerý kontakt s rodinou a svým starým životem. Já žijise svými rodiči a třemi sourozenci v malé roubence o dvou pokojích, kuchyni, sklepem a malou stájí pro naši jednu kozu.

Už za týden se má rozhodnout co budu dělat po zbytek života. Můžu si vybrat nějaká povolání, ale to konečné mi stejně vybere vláda v čele s nejvyšším Obyčejným. Ochránci se volby nezúčastní, a přesto na ni mají zásadní vliv, který je stejně jako většina informací pro náš Obyčejné naprosto neznámý.

Mým rodičům přisoudili role farmáře a přadleny. Nechci zkončit svůj život jako oni, chci se stát Ochráncem. Ale kromě toho, že mě musí vybrat to má ještě jeden háček: musím ukončit několikaletý výcvik. Ten je velice náročný a pokud ho nezvládnu skončím u Okrajních-okraje společnosti bez přátel, jídla a domova.

Ahoj, díky že čtete můj příběh ☺☺. Prosím komentuje a pokud se vám příběh líbí můžete mi nechat i hvězdičku.❤❤ Brzy přidám další kapitolku.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 21, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

OchránceKde žijí příběhy. Začni objevovat