{Ant Salvatorių namo stogo}
Stefanas- Man nederėjo grįžti namo. Žinau kuo rizikuoju. Bet neturėjau pasirinkimo. Turiu ją pažinti. (Nušoka nuo stogo).
{Elenos namuose}
*Elena rašo į dienoraštį*
Mielas dienorašti, šiandien viskas bus kitaip. Privalo būti. Aš šypsosiuosi, ir mano šypsena bus įtikinama. Ji sakys "Man viskas gerai, ačiū." "Taip, jaučiuosi daug geriau." Daugiau nebebūsiu ta liūdna mergaitė kuri prarado tėvus. Pradėsiu nuo pradžių. Tapsiu kitu žmogumi. Tik taip aš ištversiu.
{Virtuvėje}
Džena (prie šaldytuvo)- Skrebutis. Aš galiu padaryti skrebutį.
Elena- Svarbiausia yra kava, teta Džena.
Džeremis (įeina į virtuvę)- Ar yra kavos?
Džena- Pirma diena mokykyoje, o aš visiškai nepasiruošusi. Pinigų priešpiečiams?
Elena- Ne, ačiū.
Džena- Dar konors? Antro numerio pieštuko? Ką dar pražiopsojau?
Elena- Ar tavęs šiandien nelaukia didelis pristatymas?
Džena- Aš susitinku su savo darbo vadovu... dabar. Mėšlas!
Elena- Eik, mes susitvarkysim.(Pasisuka į Džeremį) Tau viskas gerai?
Džeremis- Nepradėk. (išeina iš virtuvės).
*Televizoriuje už Elenos pasirodo dingusiu žmoniu Dareno Malšojaus ir Brukės Felton nuotraukos*
{Elena ir Bonė važiuoja į mokykla Bonės mašina}
Bonė- Močiutė man sakė, kad aš esu aiškiaregė. Mūsu protėviai buvo iš Salemo, o visa tai žinoma yra tikra bebrotybė, bet ji apie tai vis kalba ir kalba, o aš galvoju kad ja reikia išvešt į seneliunamus! (Elena nusisuka į langa) Bet tada supratau, kad nuspėjau Obama numačiau mad mirs Lečeris ir vis dar manau, kad Florida atitruks ir pavirs salynu... Elena! Grįšk į automobilį.
Elena (sutrikus)- Aš vėl tai padariau arne? Aš... Aš atsiprašau, Bone. Tu man sakei, kad...
Bonė- Kad dabar aš aiškiaregė.
Elena- Gerai gerai. Tada numatyk kąnors apie mane.
Bonė (šypsodamasi)-aš matau...
*Varnas trenkiasi į mašinos stikla ir automobilis staigiai pasuka į kelktaštį*
Bonė- Kas tai buvo? O Dieve! Elena, ar tau viskas gerai?
Elena- Man viskas gerai.
Bonė- Tai buvo paukštis, ar kažkas panašaus. Jis atsirado iš niekur.
Elena- Tikrai, aš negaliu visą gyvenimą bijoti automobilių.
Bonė (atsidūsta)- Aš numatau, kad šie metai bus sėkmingi. Visi liūdni ir tamsūs dalykai jau pasibaigė ir kad tu būsi labai laiminga.(Abi merginos nusišypso ir nuvažiuoja).
*Ant Mistikfolso ženklo tupi varnas*
Kaip ir žadėjau keliu nauja dalį :) kita skyriu kelsiu sulaukusi bent 2 vote ;) nepamirškite komentuoti :*
ESTÁS LEYENDO
The vampire diaries (istorija lietuviškai) 1 sezonas
FanficMistikfolso miestelyje prasidėjus mokslo metams, Elena su draugėmis yra sužavėtos gražaus ir paslaptingo naujoko, vardu Stefanas Salvatorė. Stefanas ir Elena iškart pajaučia abipusę trauką nepaisant to, jog Eleną glumina keistas Stefano elgesys. Tač...