ADA SU BİÇER (GRUBUN EN SERTİ): Siyah. Tamamı ile siyah. Silahlar ve araçları en rahat oynadığı oyuncakları. Ölümle yaşamı eşit tutan biri. Grubun en serti. Ülkenin en zengin ailelerinden birinin çocuğu. Bir abisi var. Aile bakımından hayatı toz pembe ama dışardaki yaşanmışları siyah. Denilen gibi beyazı siyahla kirletebilirsin ama siyahi beyazla ASLA. Beyazken siyah olmak zorunda olan bir kız. Arkadaşlari ile pardon kardeşleri ile yurtdışında okumaya karar veren bir çete üyesi. Ya da okuma bahanesiyle yurtdışına yerleşen çetenin en serti. Siyah.
BİRAY KOROL (GRUBUN HACKERI): Ada'nın bebeklik arkadaşı. Yedikleri,içtikleri küçüklükten bu yana ayrı değil. Ada gibi siyah ve koyu. Grubun sertlerinden diğeri de o. Sinirlenmediği sürece sorun yok ama sinir olursa bir kere siz düşünün artık orasını. Sessizlik en iyi yaşam tarzıdır onun için tabi grup dışı için geçerli olan bir bilgi. 😂
AZRA GÜNEŞ (Grubun Plancısı):
Siyah. Grubun hepsi de siyah ama Azra içine de kapanık. Grup harici kimseyle konuşmamaya dikkat eder. Sevgili konusunda çok beceriksiz bir kızdır. Yalnız güç konusunda dikkat edin sürtükler! 😂 ve unutmadan o da Ada gibi bir abiye sahip.😂😂KUZEY KARAER: Hayatını bir kıza asla bağlayamaz. Gruba karşı geveze, dışarda süt dökmüş kedi gibidir. Ama kavga sırası. Iımm... Bak orayı hiç açmayalım işte.
MERT ERÇETİN: Bela mı dedi biri? Başı beladan hiç cıktı mı ki? Koyunun en mat hali. Acıma duygusu derinlere gömülmüş (grup haricinde) Gruptan birinin kılına zarar gelse acımadan yapabilecekleri aklınıza bile gelemez.
CAN GELEN: Grubun komedisi. İyi dert ortağıdır. Cana yakın ama içindeki koyuluk hayatının sembolüdür. Yemek diyince her şey onun için durur. Yaşamı o dur.
UZAY EREZ: Size nasıl görünürse görünsün içinde duygusal bir çocuk vardır. Ego yığını diyebilirsiniz ama imajı o. Yapılcak bir şey yok. Kesinlikle siyah sembolüdür. Sessiz durur ama sakinliği fırtına öncesi sessizliğidir. Kıskanç kütüğün teki.
YAĞIZ YENİLMEZ: Egolunun tekidir. Aşık olduğunu asla ve asla kabul etmez kolay kolay. Çok sevmesi gerekir. Uzay ve Çınar harici kolay kolay kimseye güveni olmaz. Kızlara olan güveni yoktur.
ÇINAR YILMAZ: Kızlara bağlı kalamaz. Çok sessizdir. Küçüklük dostları Uzay ve Yağız harici kimseye güvenemez. Bir korkusu var. Bir korkusu var. O da güvenmek.
DEVRİM KUT: Ada'nın peşindeki psikopat. Ada ' ya aşktan daha fazla şey besliyor. Kafasındaki psikopatlığı siz düşünün.
DEVRİM KIRAÇ: Biray'ın peşindeki psikopat. Pislikten çıkmıyor.
EMRE KUDAY: Azra'nın peşindeki psikopat. Aklı kötülükten başka bir şeye çalışmaz.
Selam arkadaşlarrr!! Bu benim ilk hikâyem değil ama ilk gibi görüyorum. Kurgusunu beğeniyorum ama benim için önemli olan sizsiniz. Eğer bir fikriniz varsa lütfen paylaşın. Umarım seversiniz... Sizleri seviyorumm 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZLER ÇETESİ
JugendliteraturBir ömür boyu ayrılmayacağına söz veren bir grup ve hayatının tehlike de olmasını bile bile korkmadan belaya koşan bir çete. İyiliklerinin sonu kötülüklerinin başlangıçı oldu..