5 dakanın sonunda gözlerimi yavaş yavaş açtım ilk gördüğüm şey gökkuşağı idi rengarek gökkuşağı tepemde duruyor evet ! Aşırı heycanlanınca bayılıyorum ben yine bayılmıştım gözlerimi tamamen açtığımda gürültüler duyuyordum . Ananı satiyim ! Ksjsj evet bu cümleyle doğrulmuştum başımda duranlar ; Sevde , Miray , Arzum , Onur , Oğulcan , Mehmetcan ve Enes di noluya aq diye ayağa kalktım .
SEVDE : kanka en son söylediğimiz şeyle bayıldın sfghjg . Diye böğrüyordu
BEN : canım kankam ne bayılcam ya ne diyosun öhöm öhöm . Allah ım şimdi bayılıcam aq nediyom bayıldım zaten off , yoksa onur anlamışmıydı off . sonra onur hiç birşey olmamış gibi hadi ya gezelim dedi diğer mallarda onay verdi ya bilerek mi yapoinuz aq .
BEN : ya olum okula gitmiyosmu ?
ARZUM : yok kanki bugün hava guzel bizde nişantaşına gitmeye karar verdik . istemsizce kafamı salladım .
Biz sesiz ve mal mal yürüken .... Ya aklıma gelmeliydi duvarda rengarenk " SENİ SEVİYORUM BENİM OL MELİS" yazıyordu . Duvarın tam önünde iki sandalye vardı sandalyenin renkleri bana bisey anımsattı gökkuşagına baktım ve rangarekti zaten yazının üstünde gökkuşağı vardı . sandalyelerin üstündede rengarenk balonlar vardı . herşey renkli bi ben siyahım sonra ben farketmeden giden Miray , Sevde , Arzum ve diğerleri gelmişti hepsinin üstünde birer tişört vardı tişortlerde " O <3 R " yazıyordu . örüntü halinde sıraya girmişlerdi sonra onur elimden tutup beni sandelyeme otuturdu . Ve eğildi elinde bir demet çiçekle benimle çıkarmısın diyordu ve masum masum bakıyordu . ayh ben bu şapşiğe ne cevap vericemm ? Off herşey o kadar mütihştiki tek kusur herşeyin renkli olması rengarenk olan şeyler benim sinirlerimi bozuyor tepemdede gökkuşagi var zaten ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ SAVRULAN HAYATLAR ~
Romanceaşk konusunda umudu olmayan bir kızın karşısına beyaz atlı bir prens çıkıyor ve bu çiftimizin musmutlu hayat hikayelerini okuyoruz ... Arkadaşlar beğnemenizi en içten dileklerime diliyorum ama nolur beğensenizde , beğenmesenizde votelerinzi bekliyo...