# DAKİKA BİR GOL BİR #

26 4 0
                                    

Kalktığımda saat 7 'idi annem eve gelmişti , acaba ne zaman gelmişti ? Okula gitmediğimi anlamışmıydı ? Hemen kalktım yüzüme soğuk su çırptım sonra mutfakta yemek yapan annemin yanına gittim .
BEN : annem ne zaman geldin ?
ANNEM : az önce alışverış yapıpta geldim yavrum şimdide yemek yapıyorum
BEN : immm ne yapıyorsun annemmm ?
ANNEM : mantar , çorba yapıyorum sen okuldan gelir gelmez yattıdınmı
BEN : ıııı şey evet sen ne za.....
ANNEM : bende az önce geldim neyse hadi sen ayak altında gezme .
Bende odama geçtim telefonumda ( 11 yeni mesaj ) yazıyordu hepsi Onurdandı ayh salak ya mesajlar :
1- off Aşkım seni çok özledim
2- Melis ordamısın !?
3_ heyy !
4- nerdesınnnnn yaaaaâ !!!
5- aşkım küscem ama sabahten beri nerdesin !!!!
6 - peki kü
7- sü
8- yo
9- rum
10- küsemiyorum neyse ya görünce mesaj at !yada ara
11- aşkım telefonun başında bekliyorum ... Sjsjsn

Romantik öküzüm benim hemen odamın kapısını kapattım ve Onur'u aradım
ONUR : alo , Melis ! , aşkım nerdersin iki saattir ?
BEN. : ya hayatım uyuya kalmışım yok bisey yerim ?
ONUR : hım neyse bende merak etmiştim sesini duydum rahatladim .
BEN : tamam canım hadi görüşürüz ozaman !
ONUR : bay bay <3

Onu çook seviyordum ama beni fazla bunaltıyordu . Her neyse ....
Saat 8.30 olmuştu kapı çaldı ve babam geldi . kapıyı açtım babmı kucakladim . Sonra yemek yedik ben odama geçtim . Annem markete gidecegini haber verdi bende onla gitmeye karar verdim . Annemin arabasına bindik ve markete vardık . Birde kimi göreyim ? ONUR ve NİL . Nil benim ırz düşmanım tüm sevgililerimi aldı elimden ayrıca Ben Onur ve Nil 'in 1. Dönem çıktıklarını duymuştum oda ne aynı markete girecektik , ben anneme arabanın içinde kalacağımı söyledim . Ve onurla nili beş dkka gözümü ayırmadan izledim sonra fotoğraflarını çektim . 10 dakika sonra Onur elinde ekmekle marketten çıktı beş dakika sonrada Nil çıktı marketten . Sonra annem geldi , eve gittik . O fotoğrafı onura attım ve upuzun bi mesaj yazdım Onur'a .
Mesajım ;

Onur ya yuh daha bugün sevgili olduk senle dakika bir gol bir hemen sende ... Neyse bence beni bugün duşenecegine biraz ben napıyorum diye düşün . Gerçekten çok yakışıyorsunuz . Sana inanmıştım ...

Mesajdan sonra sinirlerim bozuldu çikolata yiyip yattım .

~ SAVRULAN HAYATLAR ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin