Chapter 3

41 7 2
                                    

Di kantin...

Tiba di kantin V sudah terlnjur ckp terpaksa la dia belanja Eun Bi.

''V kau kta nk belanja aku palli la aku lapar ni''

''Eun Bi mianhae aku sebenarnya nk ckp yg aku suka kau''kta V dlm hatinya dengan muka yg resah.

''Aku sebenarnya silap ckp yg aku nk belanja kau Eun Bi''

''Habistu dekat rooftop tadi kau nk ckp apa?''

Belum sempat V nk ckp Eun BI sudh berlalu pergi ke tempat kawannya yg sedang dipeluk oleh Joong Kook.

''Heyyyy,apesal dengan kau ni Joong Kook peluk SinB''Eun Bi mejerit hampir seluruh kantin bergegar

''Ala aku nk peluk pun x boleh ke,yg kau ni apesal''

''SinB ni kwn aku''

''Oooo kwn kau rupanya''Joong Kook melepaskan pelukannya pada SinB lalu berdiri dekat dengan Eun Bi.

''Jadi kalau aku x boleh peluk dia aku peluk kau la''Joong Kook memeluk Eun Bi sangat kuat sekali.

''Ishh, lepaslah''Eun Bi merungut.

Ketika itu datanglah seorang wira yg bernama Kim Tae Hyung.

''Joong Kook lebih baik kau lepaskan dia kalau x aku akan apa2 kan kau''

''Fine aku lepaskan''

Semasa Joong kook melepaskan pelukannya pada Eun Bi satu tumbukan ke arah muka V.Eun Bi berlari menuju ke SinB.

Pergaduhan itu disaksikan di depan ramai murid.Salah seorang daripada murid itu berlari menuju ke bilik guru disiplin.

Guru disiplin sudah sampai tetapi pergaduhan itu belum reda.

guru disiplin cuba redakan akan tetapi satu tumbukan ke arah muka guru disiplin.

''heyyy berhenti ''

Pergaduhan itu pun sudah berhenti mereka tidak tahu bahawa mereka telh menumbuk muka guru Displin.

Mereka dibawa ke bilik disiplin

BERSAMBUNG......

Sorry Author bt cite pendek.



MY HUSBAND INCREDIBLE Where stories live. Discover now