........Chapter 1........

58 11 0
                                    

Kringg!!!!!

Bunyi jam loceng di sebelh katilku. Eunbi bangun dari katilnya lalu berkata "X sabarnya nk jumpa Sinb" lantas Eunbi mengambil tuala mandi and go to bathroom.

Selepas mandi

"Omma, baju Eun Bi mna , omma dh seterika ka?jerit Eun Bi dari biliknya.

"Baju kamu omma x seterika"

"Ish mesti aku dtag lwt, dh la baju x seterika,baik aku seterika cepat,hrp aku x lmbt ke sekolah, yg omma ni pu satu kenapaah x seterika baju aku"Eun Bi melepas an gerammya dlm biliknya.

Setelah bersiap 

"Omma appa, Eun BI pergi sekolah dulu ya"

"Eun Bi,x nk sarapan ka"

"x Eun Bi sarapan kt sekolah"

"Ish budak ni omma dh msk makanan kegemaran dia , dia x nk mkn"

Di sekolah

"Nasib baikmaku x lewat,sempat lagi aku nk ke kantin beli makanan"

Di kantin

"Fuh,nasib baik ada makanan kalau x aku x mkn la hari ni" kta Eun Bi lalu pergi beratur.

Eun Bi terus membeli makanan lalu duduk dikerusi and mkn dengan gelojoh sekali tanpa mempedulikan kta2 murid yg mengata kepadanya.

Kringggg!!!!!!!

Bunyi loceng menandakan waktu pembelajaran bermula.Eun Bi mkn dengan gelojohnya tnpa menyedari bajunya kotor.

Di kaki lima kelas

"Hrp Cikgu Joong Won x masuk kelas lgi''kata Eun Bi lalu melangkah masuk kedalam kelasnya.

Ketika Eun Bi memasuki kelasnya dia terdengar suara dikelasnya riuh rendah sekali.

''Eun Bi,kenapa baju kau kotor penuh dengan mknn, kau ni mkn mcm bdk kecikla dh a comot,pastu baju kau ni dh la nmpk mcm kau x seterika ja?kta Sinb lalu menarik tangan Eun Bi terus ke tandas untuk mencuci bajunya yg kotor.

SORRY KALAU PENDEK -_-

MY HUSBAND INCREDIBLE Where stories live. Discover now