HAYALİ KARAKTER

24 2 0
                                    


O hayal Dünyasında yaşayan bir kızdı...

Onun adı DOLUNAY!

Annesini ve babasını yok bilen ama onlarla yaşadığını da farkında olan bir hayali karakter.

Çok yalan söyler.

Bu olay şöyle başlamıştır;

Kolejde okuyan ve 8. sınıfa giden bir kız arkadaşlarıyla iyi geçinirken Helen ve Güneş  onun yalanlarını anlar ve Dolunay'a bir şey belirtmezler.

Olaylar çok garip bir hal alır..

Birgün 3 kişi arka bahçenin oturağına oturduğunda her şey başlar.

Dolunay konuşmaya başlar;

- Kızlar benim bir annem ve babam yok.

Helen ve Güneş şaşırarak;

- eeee derler.

Dolunay devam eder.

-Beni büyüten kadın benim annem ve babam değil .

-biz şaşkınlıktan ne yapacagımımızı bil meyiz eee deriz!

-Ben evdeyken gözüme çarptı bizede benim hiç fotorafım yoktu . Gidip Anneme sordum bir cevap vermedi.

biz inanmadık sonra tam devam et diyceken zil çaldı bizde sınıfa gidtik.

Ev zili çalınca  biz hemen dolun ayın evine gittik."Dolunayın kursu vardı" biz eve varıp kapıyı çalacaktık ki kapı kendi açıldı biz çok korktuk tabi neyse kimse varmı? Dedik ses gelmedi, bizde eve girdik  kapı kapandı koridorda yürürken dolunayın bebeklik  fotosunu gördük yanında Sude teyze vardı yani bu evde oturan kadın sonra kanıt olarak onu aldık  tam gidiceken dolunay eve geldi ! o yetmez gibi düştüm ve aaaayy! Dedim...

Dolunay bunu duydu ve kolidora doğru yürümeye başladı. Bizi görecek çok şaşırdı! Biz korkudan yerimizde kıpırdıya madık ve dolunay söze başladı:

-ne işiniz var bizim evde. 

Biz korkudan cevapveremedik.dolunay tekrar cevap verirken  güneş araya girip

-dün size ders çalışmaya geldim ya ceketimi burda unutum.

-ee...

-Almak için size geldim. Kapıyı çaldık kimse cevap vermedi sonra kapı kendi açıldı bizde kimse varmı dedik cevap vermedi, biz ceketimi aldık gidi yorduki helenin aya takılıp tüştük hepsi bu kadar.

-iyi şimdi gidin birdahada evime benden habersiz gitmeyin tamamı?

-Tamam.

Güneş bizi kurtarmıştı neyse ki ben düşerken fotoğrafı kaybetmemiştir güneş seslenince düşüncelerimden sıyrılıp ona döndüm.

-Kızlar bugünlük bukaddr evlere dagılalım.

-bizde tamam diyip eve gittik. Eve giderken

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOLUNAY'IN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin