Lusy přijde do třídy a paní učitelka jí hned představí.,, Tak třído tohle je vaše nová spolužačka. Co nám osobě řekneš?" Já jsem Lusy..."než stihla do povědět jednu větu Tikki ji přerušila. " Lusy Xerxová. Mě si hned připadala povědomá. Jsem tvoje fanynka. Miluju tvůj modelink " A s velkým obdivem se na ni podívala. Lusy pokračovala. " Tohle co mám v hrudníku je baterie. Mám ji od 7 let. Díky ní jsem na živu. Můj nejlepší kamarád je Max zítra nastupuje,,
Paní učitelka ji pošle na místo a všichni ji s obdivem pozorují. Lusy bydlí ve vile, protože její otec je bohatý. Žije jen s otcem. Když přišla domů, vrhla se na postel. Ležela tam bezmocná a vyčerpaná. Najednou slyší jak někdo ťuká na její dveře. Se vší silou vstane a podívá se kdo stojí za jejími dveřmi. Stál tam Aidrienem. Pustila ho dovnitř. ,,Ahoj. Co potřebuješ," řekla Lusy. ,, Slyšel jsem , že umíš dobře španělsky." Stydlivě se na ni podíval. ,, Tak mě napadlo jestli mě nechceš doučovat." A pokusil se o úsměv. Lusy se zamyslela. ,,Jo jasně, určitě budu mít čas na doučování." Oba tam tak trapně stáli, pak to Lusy začalo vadit. Tak ho pozvala dál. Adrien byl do ní tak zakoukaný, že chtěl o Lusy vědět co nejvíc. ,,Hele Lusy a proč vlastně máš tu baterii?" Lusy se na něj s údivem podívala. ,, No když mi bylo 6 let srazilo mě auto a byla jsem velmi vážně zraněná. Ležela jsem v nemocnici už 8 měsíců a doktoři říkali, že už mi na přežití zbývá je pár dnů. Můj táta i Mamka byli totálně na omdlení. Tak jsem si stěch přístrojů virobila baterií. Konec!!"
Aidrienem se na ní podívá a řekne: ,, To je hustý."
Druhý den se okolo Lusy sejde hodně žáků a všichni se vyptávají. Lusy doma navštíví Tikki, Kolonie a Aidrien. Tikki se Lusy ptá.,, Lusy a kde je vůbec tvoje máma? " Lusy jí se smutkem na tváři odpoví. ,, Když mi bylo asi 12 let, tak jsme byli v parku. Najednou se tam objevil nějaký muž. Měla jsem na krku stříbrný řetízek od mámy ve tvaru měsíce a máma měla stejný, ale ve tvaru hvězdy. A ten muž mě chytil a chtěl mi vzít ten řetízek. Máma se mu postavila a on se jí dotkl. Najednou z z zmi zmizela."
Aidrien ji začal utěšovat.
Tikki skoro brečela.
Večer Lusy spala z velkou bolestí. Kroutila se ze spaní. Když zašla za Maxem a řekla mu co se jí dělo večer. Max ji začal kontrolovat je jí systém. Zjistil že ji tělo rezne ze vnitř. Řek jí: ,,Jestli nepostoupíš operaci kdy ti musím vyčistit tělo a odstranit rez. Jinak se může stát, že no že ti budou upadat části těla."
,,To je blbos. To se nemůže stát." A koukla se na něj s trapným výrazem.
,,Vážně nedělám si srandu."
Jen frkla.
ČTEŠ
Lidský Robot
RandomAhoj tohle je moje první kniha. Sorry za chyby,ale čeština mi moc nejde. O ČEM KNIHA JE: Tikki je dívka která chodí do třídy s Aidrienem. Tikki nejlepší kamarádka se jmenuje Kolonie.Aidrienův nejlepší kamarád se jmenuje Kamil. Raul je veliký kluk kt...