Lusy přijde do třídy: ,,Ahoj všichni." ,,Čau reznoucí plechu."
Odpověděla jí Suzuky.
,,Co jak to myslíš?"
,,Neboj mi to všichni už víme. Nemusíš se vymlouvat. Tikki nám vše řekla."
,,Co vám Tikki řekla?"
,,Že si tak krásná jen díky tomu že jsi z plechu. A že tvoje krása bledne že řeznež."
,,Za prvé moc používá s slovo že. Za druhé tobě není nic do toho co já dělám a za třetí už nejsme kamarádky Tikki, protože jsem zjistila že jsi ubohá a chceš být oblíbená a jsi tak závistivá že mi musíš lízt do soukromí." A se slzama v očí se rozběhla ze třídy.
Doběhla domů a skočila do postele. Bylo jí tak smutno jak nikdy.
Najednou z okna vylezl Aidrien. Lusy se ho něj dřív lekla, ale pak se ho rozhodla ignorovat.
,, Ahoj jak se máš?"
,, Hm super. Jak vidíš. Jak mi asi je?" A naštveně se na něj podívala.
,, Jo jasně chápu. Tak já radši pudu."
Ráno se Lusy probudila s pocitem viny.
Než přišla do školy tak se zakryla do šátku. Aidrien ji hned poznal:
,, Ahoj !"
,, Hm dík. Vypadni! Nevidíš že jsem v utajení."
,, Co že jsi?" ,, V utajení!"
Najednou vidí jak se k nim přibližuje Raul. Chytne Aidriena za tryko a zvedl ho směrem nahoru.
Lusy vyděšeně zakřičela.
,, Okamžitě ho půst."
Raul se na ní podíval a svou velkou rukou jí odstrčil.
,, Nepleť se do toho."
Lusy rychle a silně odstrčila jeho ruka a potichu řekla:
,, Fuj to se musím si tu ruku teť videzifikovat."
Raul se na ni podívá a říká:
,, Ty jsi ale kráva viť. Kdo vlastně jsi ty ..." Lusy ze sebe sundá převlek a řekne.
,, Hádej můžeš 3. nebo i na tohle jsi tak hloupej ?"
,, Hele to je pleť. "
,, Hahaha vždyť tyto ne umíš ani vyslovit."
Raula to naštvalo a vyjel po Lusy. Ta nenechala a začala útočit taky.
Rvali se celou přestávku když najednou Aidrien zakřičí:
,, Dost! Však už je skoro po ní."
Raul se nad Lusy nakloní a kouká na její krev co jí teče z nosu. V tom ho Lusy kopla do rozkroku.
Raul padl na zem s roztrhlím obočím. A bidka skončila.
V průběhu hodiny si Lusy uvědomovala, že to vlastně není Tikkinina vina, Ale Suzuki za to všechno může i zato že má teť třídní dudku.Promiňte že to tak dlouho trvalo. Nemám na to tolik času. Jinak doufám že se vám kniha líbí. = )
znovu se omlouvám. mobil mi trochu blbnul.
ČTEŠ
Lidský Robot
DiversosAhoj tohle je moje první kniha. Sorry za chyby,ale čeština mi moc nejde. O ČEM KNIHA JE: Tikki je dívka která chodí do třídy s Aidrienem. Tikki nejlepší kamarádka se jmenuje Kolonie.Aidrienův nejlepší kamarád se jmenuje Kamil. Raul je veliký kluk kt...