Elif den sonra kendimi toparlamak zaman almıştı. Derslerim yüksekken hepsi düşmüştü.Ailem dershane vermişti. Her hafta sonu veya hafta içi dershane gidip geliyordum. Dershane yeni gelen bir kız vardı. Adı Ayle Güzel kızdı kalbi temizdi. Ama elif in hiç kimse yerin tutamazdı. Öğrendimki 2-3 sene sevdiğim elif artık beni sevmiyordu. Arkadaşımla haber göndermiş. Artık peşimi bıraksın. Sevgilim kızıyormuş. Bu dershanedeki ayşeyle iyi içili dışlı olmuştuk. Bu Ayşenin her şeyini öğrenmiştim. Dershanede ki emre buna çıkma teklifi etmişti. Emre bizim sınıftandı. Çıkıp yukarı Emre tuvalete çekip konuştum. Ayşe nin peşini bırakmıştı. Bu emreyi yanımda gezdirmeye başladım. Bir gün yine beni sinir etti. Hepiniz bilirsiniz maraşcıları hep şaka yaparlar. Benim ayşemede yapmıştı. Emre video almıştı. Emre kenara çekip sildirmiştim video benim kardeşim mehmet vardı. Ayşe koru demiştim buda koruyordu. Çok sevmiştim. Dershane bitti. Ayşeyle bide yanında melisa sahile gitmiştik. İşte herneyse biz bunla watsap tan falan görüşüyoruz. O kardeşim dediğim çocuk bile ona aşıkmış. Ve hayallerim yıkıldı. Zaten ondan sonra kardeşim dediğim mehmet çıkmaya başladılar. Daha artık bıraktım sevmeyi çünkü acılar yarattı.