"Give me your number phone Miss" kata Aryan kepadaku. "Maaf Encik Aryan, number i untuk orang yang tertentu sahaja." Kataku kepada Aryan dengan hormat. Aryan tersenyum dengar kata kataku tadi, dan dekatkan dirinya ke diriku yang berdiri tegak. Bibirnya hampir terkena leher ku dan berkata "Its okay, Nanti you mesti rindu i jugak. Time tu i akan puaskan u 2kali ganda babyyyy." Setelah selesai berbisik di leher ku, Aryan mencium leher ku. Aku yang tadi berdiri tegak terus melangkah kebelakang kerana terkejut. "See you later Miss Kelly." Lambai Aryan di depan pintu bilik mesyuarat. "Haih mamat ni, nasib baik handsome." Kata hatiku dan melangkah keluar .
-----------------------------------------------------
Puan Fina's POV
"Aaah aaah aaah ahh so good! You make my pussy so wet darling." Jerit ku sambil memeluk badan seorang customer yang harus aku puaskan harini.
"Pap pap pap pap" bunyi terhasil apabila customer aku henjut laju. Terkejam mata ku kerana kesedapan. "Gila sedap konek dia. Aaaaaaah" kata hatiku.
"Baby, pussy u buat i ger....am" kata customer ku sambil hejut laju. "Aaa aaaa aaaa aaaa laj...u lagi darlingggg. Aa..ir nak keluar ni ahh ahhh ahhh" jerit ku lagi.
Hejutan semakin laju membuat aku tidak tahan dengan kesedapan yang 3kali ganda pernah aku rasa. Pancutan air mazi aku keluar dengan deras sehingga terkena badan customer aku yang sasa. "Aaaaaaaaaaaaaaaaaah" jerit manja ku yang panjang. Customer ku tersenyum dan masukkan koneknya ke pepek ku yang tengah sedap ini. Lagi puas aku harini. "Banyak air u baby. Dah berapa lama u simpan ni?" Tanya customer ku. "I simpan untuk u darling. Lick my pussy please! Nanti i rindu" jawab ku. Dengan pantas customer ku menjilat pepekku. RAKUS. I like! Lidahnya bermain main di biji kelentik ku. Setelah puas dia cuba masukkan lidahnya ke lubang pepek ku. "Aaaah" bunyi kesedapan ku sambil memegang kepalanya. "Aaaah aaaaah aaaaah" Air maziku keluar buat kali kedua. Tanpa membuang masa, customer ku menusuk konek nya kedalam pepek ku. Aku mengetatkan lagi kemutan ku. "Aaaaaah" suara customer ku yang manja. "Sedap u kemut. Kemut i lagi ok....ay" kata customer ku dengan manja. Pap pap pap pap pap ah ah ah ah ah ah ah fuck me harder ah ah . Bunyi yang bergema dibilik selama 20minit. Dapatku rasa kehangatan air mani yang customer aku pancutkan didalam pepek ku. Customer aku main kelentik ku untuk mengusik aku. Kehangatan air mani tambah kehangatan jari nya. Sungguh menyaman kan.
"Next time nak pancut dekat mulut yang hot ni." Kata customer ku. "Kenapa tak sekarang? Ahhh" kata ku sambil ternganga. Dia memasukkan 2jari nya kedalam mulut ku. Dan ku mengisapnya bagaimana aku mengisap konek nya. "Nakal u ni" kata customer aku.
-------------------------------------------