CHAPTER 3

145K 389 9
                                    

Kelly's POV

"Penatnya badan kalau dapat berendam dalam tab ni mesti best" bisikku dalam hati. Jam tepat pukul 6 petang tamatnya masa pekerjaan. Tangan sibuk menusun fail yang penuh di atas meja.

"Hai dah nak balik ke? Awal lagi jom dinner?" Serjah Mira kawan pejabat ku. "Sorry babe nak balik awal lah . Nak berendam dalam tab. Penat gila badan ni" jawabku sambil membuat muka penat. "Lain macam je bunyi nya. Nak berendam dalam tab ke berendam lain ni" tanya nya lagi sambil tersenyum nakal. "Haaa otak dah pikir lain lah tu . Dahlah nak balik bye" jawab ku dan melambai tangan sambil berjalan ke pintu keluar.

-----------------------------------------☆

Tepat pukul 7 aku sampai dirumah. Pejabatku agak jauh dari rumah kerana aku suka kerja berjauhan dari rumah. Aku membuka pintu dan melangkah masuk mencari suis lampu. Setelah itu, aku menutup pintu dan kunci . Aku meletakkan beg kerja ku di atas sofa dan aku terus melangkah ke bilik. Dengan pantas aku membuka baju dan seluar ku. Luar dan dalam. Mengambil tuala dan melangkah ke bilik air . Tangan ku membuka pili air tab mandi. Sebelum air tab penuh aku melangkah ke dapur untuk minum teguk segelas air masak. Dan melangkah semula ke bilik air. Air hampir penuh. Aku merendam kan badan ku. "Aaaaaah sedapnyaaaaaa" kata ku.

Setelah 20minit berendam dan mandi. Aku bersiap. Ting tong bunyi lonceng rumh ku tanda ada orang yang datang. Dengan pantas aku ke pintu untuk melihat siapa yang datang.

Tubuhku hanya beralaskan tuala membuka pintu untuk melihat tetamu. Alangkah terkejutnya, Aryan dihadapan pintu rumah ku sambil memegang sejambak bunga ros merah.

" Hi honey! You look so sexy today " Aryan mula bicara sambil melangkah masuk dalam rumahku. Aku hanya mampu melihatnya dan tidak membantah apa apa disebabkan terkejut yang amat. "WHAT ARE DOING HERE?!" tanya ku sambil melihat Aryan sedang duduk di sofa

"Melawat u lah sayang. Hm nak berdiri dkt situ berapa lama? Meh duduk dekat riba i. U sexy harini" jawab Aryan dan menepuk riba tanda menyuruhku duduk di riba nya.

Aku terus melangkah ke dalam bilik ku untuk memakai pakaian . Belum sempat aku menyarung panties aku, Aryan menyerbu masuk didalam bilik ku. "HEY!" jeritku. Aryan melangkah laju ke arah ku dan memelukku dan bibir nya mencium leherku. "I miss u baby." Jawab Aryan.

GODAWhere stories live. Discover now