ÖM-1-

52 3 0
                                    

Arkadaşlar tanıtımla başlamadım zaten hikayenin içinde herşeyi anlayacaksınız :)


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

O acı gerçekle hayatım karamıştı . Annemin benim peri olduğumu söylemesiyle rüyalarım yıkılmıştı . Heleki her türden Perilerin eğitim gördüğü '' periler okulu'' na gitmem gerektiğini söylemeleriyle .

kendimi tanıtmayı unuttum ben Melek Özgür üniversite.2gitmemgerekirken ben şu anda peri okuluna gidiyorum ama ne garip değil mi ?.

Annemin anlattığına göre periler gruplara ayrılırmış .

beyaz kanatlılar, kırmızı kanatlılar , siyah kanatlılar ve en büyükleri, ancak bir kişide görülmüş olan kızıl kanatlılar . sıra böyleydi bunlar ayrıca güçleride ayırırdı kanadın ne renkse o kadar güçlüydün beyazsa seni hafife alılardı kırmızılar ortaydı ancak siyahlılar en büyük diye alınıyordu ancak dünyada pekte siyah kanatlılar yoktu .

kanatların rengi kanat günü dedikleri yani her ayın 22 sinde oluşan dolunay tutulması gerçekleşirken periler güçlerini gerçekleştirmek zorunda kalırmış

çüünkü o gece daha güçlü olurlar ve bu gücü içinde tutamazlardı . ama bu kanat günü dedikleri ay tutulmasında perilerin canları acırmış . Ve bugün eylülün 21siydi . bu arada her peri 19 yaşında bu dönüşümü gerçekleştirirmiş


acaba benim kanadım hangi renkti . beni bu düşüncelerimden ayıran babamın sesi oldu .


-Kızım kendine iyi bak .

annem neredeyse ağlayacaktı .

- kendine çok iyi bak kızım 4 yıl sonra görüşürüz.


Kaderime razı olarak okulun içine girdim bahçe boştu. müdürün odasına gittim .

kapıyı çalıp içeri girdim

- Sen yeni öğrenci olmalısın .

- evet

- Daha sınıflar seçilmedi yarın sınıflar seçilecek bunun içi yarın saat 9 da bahçede ol eşler bulunacak.

- nasıl yani ?? ne diyordu bu kadın .

- şöyle Melek siyah kanatlıların her zaman bir eşleri vardır . Onlar birbirine bağlıdır bir diğeri acı çekerse o da hisseder akıldan konuşabilirler . Okulumda sadece 1 siyah kanatlı var . yarın bir eşi bu okuldaysa o bulunacak. yani bir nevi karı - kocalar bulunacak . Çünkü yarın ay tutulması var. anladıysan odana geç odan 2 kişilik al bu anahtarı 24 numaralı oda .

-Pekala adınız ne ?

- Ben Sanem.

- tşk. iyi geceler.

diyip odamı aramaya başladım burası çok büyüktü bulamıyordum . Sonunda buldum ve içeriye daldım . bir kız vardı kitap okuyordu.

- Şey meraba sen oda arkadaşım olmalısın ben Aysel dedi .

-Merhaba bende Melek oda arkadaşınım neyse iyi geceler .

dedim ve yatağa yattım .bakalım beni yarın neler bekliyordu.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

evet arkadaşlar ilk bölümle karşınızdayım . tam tamına 356 kelime vote sayısına göre artacaktır :)






Ölüm MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin