ÖM -4-

30 1 0
                                    

Önceki Bölümden

Anlatacağım , anlatacağım . Biliyorsun ki Melek senin eşin artık .Onun canı yanarsa senin , senin canın yanarsa onun da canı yanacak . Ve o ölürse sende öleceksin. Bunun için kendini ve onu senin koruman lazım  , eşini bulmanla birlikte sana bir güç daha geldi .

- Ne benim kaç gücüm var ve ben neden bilmiyorum ?

-Senin 1 tane gücün var şimdi bir tane daha eklendi . Ateşi yönetme ve görünmez olabilme . Neden hep teninin sıcak olduğunu sanıyorsun ? .  Çünkü bu güçler eşini bulduktan sonra gelir herkes de böyle olur .Sana benden bir tavsiye eşin çok özel bir kız onu hafife alma lütfen . Meleği kraliçe Alice seçti . Biliyorsun ki o geleceği görebiliyordu . . . Şimdi uyanman gerekiyor tam olarak 12 dk geçti bay bay daha çok görüşücez Bulut Bey .

- N e Ama bi..

uyandığımda herkes bana bakıyordu .

-------------------------------
BULUT'DAN
Uyandığım da herkes bana bakıyordu. Yanı başıma baktığımda adının Melek olduğunu öğrendiğim kız yani yeni ve ilk eşim yanımda yatıyordu galiba o da bayılmıştı.

-Tebrikler Bulut sonunda eşini buldun . dedi ''sayın'' müdür.

-peki 'sonunda bulduğum eşim' neden hala yatıyor. dedim Meleği göstererek .

Melek'den

 Gözlerimi açtığımda yerde yatıyordum  sırtım çok fazla  acıyordu . Herkes bana bakıyordu . Ama rahatsız değildim çünkü hep böyleydiler . Bana bakanlara baktığımda aralarında Bulut denen çocuk yani ' müstakbel  eşim '  bana soğuk gözlerle bakıyordu.

doğrulmaya çalıştım.

- Ya belim koptu , ne diye beni yerde bırakıyosunuz insan bir  odama taşır .

- Biz insan değiliz ki .

-Zeki cocuk  diye fısıldadım . 

-Ne dedin sen ? 

-Yardım eder misin diyorum , Kalksam artık diyorum .

Cevap vermeden yardım etti.

- O olanlar da neydi ? Dedim kafamda ki soru işaretlerini kapatmaya çalışırken .

- Eşini buldum , buldun .

Sessiz kalmayı tercih ettim . Bir süre sessiz kalırken aynı zamanda da birbirimize bakıyorduk. Gerçekten kusursuz bir yüzü vardı. Sert değildi yüzü , tatlıydı . Gözleri umutla bana bakıyordu .

- Ne oldu ?

- Bir şey yok.

- Tamam ben gidiyorum.
Dedim  arkamı döner dönmez  müdür de dahil herkesin bize baktığını fark ettim .

Umursamadan yurda doğru yöneldim. Adım atar atmaz. Başıma keskin bir ağrı girdi.
Bulut bunu fark etmez olacak ki hemen yanıma geldi .
Müdür - Bulut ve Melek artık aynı odada kalacaksınız.

- Lütfen beni artık odama götürün , kimle kaldığımın bir önemi yok .
Müdür gelip 22. Odanın anahtarını verdi anahtar derken bu bir karttı . Bulutları birlikte yürüyorduk . Merdivenlere gelince beni kucağına aldı . Şu an ne konuşacak ne de utanacak mecalim vardı . Odaya girdiğinde odaya bir göz attım . Yatak iki kişilikti . Duvar siyahtı . Oda diğer odaya göre oldukça büyüktü . iki tane de kapı vardı . Tahminimce bir tanesi banyoydu . Diğerine de sonra bakarım . Bulut beni yatağa bıraktı. Gözlerimi kapattım . Bir yanım çöktüğünde gözlerimi açtım Bulut yanıma yatmıştı saate baktım saat 12 ydi ne ara oldu diye düşünürken kendimi karanlığa teslim ettim .

---------------

Uyandığımda yanımda Bulut yoktu .
Ne bekliyordun ki. Oturup 2 saat seni mi izlicekti
Sen sus iç ses

Saate baktığımda saat 4 dü . Hemen kalktım ve banyo diye düşündüğüm  kapıya yöneldim .evet burdası banyoydu  . İşlerini hallettikten sonra diğer kapıyı açtım .
Giyinme odasına benziyordu dolapları karıştırmaya başladım bunlar benim ve tahmininde Bulutun eşyalarıydı . Alışveriş hastası deği...
AAHH!!
Yanağımda bir acı hissettim. Yoksa Buluta birşey mi oluyordu koşarak bahçeye gittim . Bulut ve Batu kavga ediyordu.
Herkes etraflarına toplanmıstı. Aradan sıvışarak ortaya geçtim .

- BATU , BULUT DURUN ARTIK .
Demekle ikisi de bana baktı .

Batu  - ONU NERDEN TANIYORSUN !?
Bulut - ONU NERDEN TANIYORSUN !?
İkisi de aynı anda konuşmuştu .
Batu ya baktığımda kaşı patlamıştı . Bulutunsa burnu kanıyordu , tabii benimde.
Koşarak Batu'nun yanına gittim . Ve ona sarıldım.
Ayrılıp Buluta baktım öfkeyle bana ve Batuya bakıyordu .
- Neden kavga ediyorsunuz  !?

Batu - Bu herif bana sevgilin olduğunu söyledi DOĞRU MU BU MELEK !!?

Buluta baktım gözlerinde merak vardı.
- Doğru Batu .

Batu şaşkınlıkla bakarken Bulut ise zafer kazanmışçasına sırıtıyordu.

Bulut - Duydun işte şimdi s*ktir git

- Bulut Batu hiçbir yere gitmiyor tamam mı !
Dedim ve Batu çekiştirmeye başladım. Batu benim en yakın arkadaşımdı . Biz bir grup gibiydik. Ben , Batu ve Miray . Miray da benim en yakın arkadaşımdı .

Okulun arkasına geldiğimizde Batunun yündeki şaşkınlık yerini kızgınlığa bırakmıştı .

Batu - Bana Bunu şim...
Sözünü keserek konuşmaya başladım.

- Bak Batu beni korumaya çalıştığını biliyorum ama sevgili gibi bişeyiz . O benim eşim tama.... Dur bir dakika açıklama yapması gereken sensin ! Sen burada ne yapıyorsun ?

Batu - Şey bende periymişim de  bende buraya geldim . Hatta Miray da öyle . O da yarın gelecek.

- Kanatların hangi renk .?

Batu -  Kırmızı Senin ?
Duyduklarımdan sonra çok şaşırdım ve ona bütün herşeyi anlattım .

Batu - Yani ben Bulut a vurduğunda sana mı vurmuş oldum ?

- Iıı evet

Batu - iyi misin ?  bir şeyin var mı çok acıdı mı ?

- Birşeyim yok merak etme şimdi gelde seni okula kayıt ettireyim .

Batu onayladıktan sonra bahçeye geçtik. 
Bulut sanki bunu bekliyormuş gibi yanıma geldi ve çekiştirmeye başladı .

- Ne yaptığını sanıyorsun sen ? !

Bulut - O KİM MELEK .
 
Sonra yüzünü buluşturdu ve kolumu
bıraktı çünkü biliyorum benim canım yanınca onun ki de yanıyor.
Bulut - O seni nereden tanıyor ?!

- arkadaşım Bulut !

Bulut - Yani aranızda bi şey yok ? !

-  O benim abim gibi Bulut dedim sakin sandığım ve öyle çıkmış olmasını umduğum sesimle.

Birden gözleri yumuşadı . Ve bana yaklaşmaya başladı . Nefeslerimiz Tenimize değiyordu. Gözlerine baktığımda dudaklarıma baktığını gördüm . Aramızda sanki bir çekim vardı .

Burada bitirmek istemezdim ama bitirmek zorundayım . Ne zamandır bölüm gelmiyor bu da şu an a kadar yazdığım en uzun bölüm oldu. Evet daha uzunları da gelecek.
Şu yıldızcığa  tıklamayı unutmayınnnn 😘😘😚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin