final (2/2)

500 61 39
                                    

Sondaki notumu okumanızı istiyorum
Uhm, iyi okumalar ve şarkı ile okursanız gerçekten çok güzel olur.

"Sevdiğim,
Luke,
Sana nasıl seslenmemi seviyorsan o şekilde yazdığımı var say meleğim,

Çıldırıyorum bebeğim, aklımı kaçırıyorum.

Tüm o şarkı sözleri bizdik tüm o hikayeler bize yazılmış gibiydi.

İnsanlar bizim hakkımızda bir şeyler bilmiyorlardı.

Ailen neden izin vermedi biliyor musun Luke?

Peni onların neden ikimizi de dünyanın öbür uçlarındaki akıl hastanelerine kapattırdıklarını biliyor musun Lukey-poo?

Göremediler.

Bizim sevgimizi gösteremedik.

Belki çok güzel seviyorduk birbirimizi fakat şarkı sözleri hariç bunu dışarıya vuramıyorduk.

Senin parlaklığın sevgili günışığım, senin gülümsediğinde bile etrafa saçtığın ışık böyle bir yere yakışmıyordu.

Senin ışığını söndürdüler.

Bu beni delirtti.

İşkence çekmem isteniyormuş gibi senin bana bakarken ışıldayan gözlerinle etrafa nasıl boş gözlerle baktığın izletildi.

Sen olmadan, bana verdiğin enerji, saçtığın ışık olmadan yazdığın tek bir şarkının harfini bile yazamazdım.

İlham kaynağımı elimden aldılar.

Ve biliyor musun Luke her şeye rağmen yüzün bana ilham veriyor. -diss to zain malik-

Oh bebeğim, seni nasıl sevdiğimi biliyorsun ve bize yapılanların adil olmadığını da.

Az önce bana bir saatliğine internet izni verdiler Lukey, inanabiliyor musun?

Ve ben de her zaman içten içe istediğimiz şeyi yaptım.

Sevgimizin gerçekliği bir tweetim sayesinde tüm hayranlarımızın kalplerinde yaşayacak.

Biz ergenken bana bunu yaptığım için kızdığını hatırlıyorum fakat bileklerimden akan kan tekrardan sana yazdığım ölüm mektubumu kirletiyor, oysa ki bunu hayatımda başarı ile yapabildiğim tek şeyi sana tertemiz ulaştırmalıydım.

Zaman gidiyor ve benim görüntüm bulanıklaşıyor Lukey-poo

Ben, Michael Clifford sana hayatım boyunca bir kez senin için gittiğim ve zaten gitmekten nefret ettiğim kiliseler üzerine yemin ederim ki seni ebedi uykum boyunca sevecek ve bir şekilde seni kendi cennetimde bulacağım güzelim.

Keşke ölmeden önce son bir kez kıvrımlı burnunu öpebilseydim.

Seni senin için kendini öldürebilecek kadar seven aptal Michael,

Sevgilerimle, umarım hayatının geri kalanında mutlu olursun meleğim, unutma ki ben hep yanınd "

"Mektup böyle Luke, bitirememiş. Yapamamış, gücü kalmamış." dedi ve Calum'ın ağzından cırlama gibi gelen bir hıçkırık çıktı daha sonrasında omuzları sarsılmaya başladı.

Luke konuşmadı, konuşamadı, bir yıldır yapamadığı gibi.

"Seni yalnız bırakacağız dostum, bununla tek başına yüzleşmen gerekiyor." dedi Ashton ve Calum ile birlikte odadan dışarıya çıktılar.

Luke, yere bir tabure koydu ve dolapta hazır beklettiği ipi odanın tavanında bulunan kancaya astı-pekala, yazar benim fakat o sikik kancayı neden oraya koydum emin olun bilmiyorum ama böyle olması gerekiyordu-

Taburenin üzerine çıktı ve ipi zayıf boynuna geçirdi. Elinden gelenin en fazlası ile bağırdı fakat sesi bir fısıltı gibi çıkmıştı.

"Seni kalbimde kalan son saf sevgim ile seviyorum Clifford."

Her zaman yanında taşıdığı Michael'ın resmini cebinden çıkarıp öptü ve cebine geri koydu. Taburenin ayaklarının altından kaymasını sağladı ve her şey bitti.

Akşam saat altıya yaklaşırken Calum dostunu odada o şekilde buldu.

Sonraki gün Michael ve Luke yan yana gömüldüler ve mezarlığın sonu gelene kadar yan yana sevgilerini yaşadılar.

Uhm, selam. Bu kurguyu aniden bu şekilde bitirmek bana acı veriyor çünkü gerçekten çok neşeli başlamıştım buna.

Emin olun karakterliğimin salaklığından sizden daha fazla nefret ediyorum.

Belki bunu okuyan senden yaşım daha küçüktür, belki büyüktür ve belki de aynı yaştayızdır. Fakat bir şey söylemek istiyorum. Şu dünyada hiçbir şey sonsuz değildir. Mutluluk, acı, para, dert, açlık, tokluk vs.

Mutlu olduğunuzda anın tadını çıkarın ve Mutsuzken ölmeyi dilemeyin, kendinize mutlaka bir çıkış yaratın.

Hepinizi çok seviyorum♡

Teog sınavımdan sonra tekrar bir hikaye yayınlayacağım fakat o texting olmayacak ve bu hikaye birazcık zamanıö geçsin diye yazdığım bir hikayeydi. Onda ise zamanımı ona göre ayarlayacağım bir şey olacak. Yayınladıktan sonra buraya duyuru olarak bırakacağım, isterseniz bakarsınız.

Eğer buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim💕

secret fan.mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin