3.Konečně ráno

33 2 0
                                    

Ráno jak jsem se vzbudila jsem přemýšlela jestli to nebyl jen sen to co se v noci stalo...jak jsem si sáhla do kapsy pořád tam byl ten roztžený kus papíru...jak mile jsem zjistila ,že otec je už doma hned jsem za ním běžela...byl v tom vedlejším pokoji z které jsem včera slyšela ten řev o POMOC!!...otec tam stál a upřímným a vyděšeným pohledem díval na zeď na které nic nebylo...jen nani visel obrázek na kterém byla ňjáká dívka bylya otočená zády...jak jsem se na ten obraz tak dívala až najednou se stalo to ,že celý obraz z černal a najednou naš celý barák se promenil na ňjáké místo...a to místo byl ten obraz byla tam i ta dívka!...šla jsem k otci a zeptala se ho co se děje?...on mi řekl teď mlč potom a podíval se na mě jako nikdy před tím byl to pohled na který nikdy nezapomenu...no nic ta dívka byla na louce a svítilo slunce ale jak mile se otočily k nám šla do ňjákého lesa a nejednpu ze slunce se stala bouřka...my jsme jen stáli a bylo to jako kdyby jsme šli za ní...jak už byla hluboko v lese začali tam běhat různé nesvůry ale byl tam jeden člověl který byl otočen nám zády...měla jsem o tu dívku srach ale žádná z nestvůr se kní nemohla dostat bliž než tři metry...nechápala jsem jak to?...pak se dívam pozorněji a měla ten kouzelný medailonek od Iren její matky  ...v tu chvíly mi došlo ,že jsme v Lese nestvůr!!...a také mi došlo ,že ta dívka je Rous a ten "člověk" ,že je to ten Démon měl šest nohou a pomalu se kní blížil!...začala jsem se bát pře ten jediný Démon kní může jít pře ten její medailonek je proti všem obludám atd ale proti jedinému Démonovi NEBYL!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

++Emily Pomsta++Kde žijí příběhy. Začni objevovat