Ahoj deníčku,
Dnešek byl fakt příšerný. Přišel za mnou Jimin. Donesl mi sešity, abych si je mohl ofotit. To by se tak jako dalo přežít, ale jak jsme si povídali. No, povídali. Já se o to snažil, pořád mám takový nepříjemný hlas.
A jak jsme mluvili, tak jsem se pak začal dusit. Normálně to nedělám, ale skrz tu chřipku, chápeš, ne? Prostě, když dlouho nebo moc nahlas mluvím, začnu se dusit. Jako bych měl v krku nějaký předmět, nějaké peříčko, které nejde vykašlat ani zapít.
No, jak jsem se dusil, Jimin samozřejmě začal panikařit a pak se málem složil ... Snažil jsem se nabrat nějaký dech, abych mu mohl říct, že jsem v pořádku, ale on mi nevěřil. Kdo by taky jako? Řekl jsem to, jako kdyby mi zbývalo posledních pár vteřin než odejdu na onen svět. (LOL? XD)
Jimin mi pak teda podal pití, díky bohu, že ho to napadlo. No, ale jak jsem kuckal... Začal jsem se dusit ještě víc tím pitím. Úplně mi tekly slzy jak jsem se nemohl nadechnout:D
Jimin začal panikařit ještě víc, začal křičet na mou mamku, která byla v obýváku, že umírám a že neví, co dělat. Mě nenapadlo nic jiného, než ho praštit do ruky.
Mamka samozřejmě přiběhla, celá vyděšená, co že se to sakra děje.
Nakonec jsem se uklidnil a bylo vše v pohodě. Jimin se unaveně svalil na mou postel (jako kdyby to byl on, kdo se tady celou dobu dusil).
Zbytek dne už proběhl tak nějak v klidu. Večer jsem zase čekal, jestli J-hope něco přidá na Instagram, ale nic tam nedal.
Má nálada byla ještě horší, omg. Tak jsem se vyfotil a přidal svůj první příspěvek na Instagram. Napsal jsem k tomu krátký popisek a pár hastagů (píše se to tak, že? :D). Hned na to jsem mobil zamknul a napsal ti a teď jdu spát ^^Love, love
SickKimTaehyungie❤A/n: Ahoj! :D jak se máte? Já... No jak to říct. Ještě pořád mi není dobře, ale v pondělí už zase budu muset do školy, nejspíš. Už tak mám velkou absenci :( a pokud budu nějak víc chybět, jsem slušně v prdeli. Aaaa pardon za to slovo:X snad se díl líbil...
Já se zase nenápadně vypařím. Bye bye! :*
ČTEŠ
Dear Diary
FanfictionKim Taehyung, student střední školy si píše deníček o tom nejlepším raperovi na světě. Co se stane, když jednoho dne deníček ztratí a nějakým zázrakem se dostane do rukou osoby, která o tom neměla nikdy v životě vědět? Změní se Taehyungův život něj...