29. 04. 2016

302 37 1
                                    

Ahoj deníčku,

věřil bys mi, když ti napíšu, že umírám? To J-hopeovo video, kde tancuje. To ne, tohleto. Prostě vůbec! Je to proti pravidlům, aby byl tak dokonalý! Děsí mě to. Zajímalo by mě, jestli má na to svoje tělo nějakej zbrojní pas. Protože tohle prostě nejde!!
Jinak, dneska jsem byl s tou holkou venku. Jimin mi psal, že přijde až o tři hodiny později, než měl přijít, protože měl nějaký věci ve škole, tak jsem napsal Chaerin...chtěl jsem to už mít z krku.  Pořád dokola mi říkala, jak roztomilej jsem. Až mi to začalo lízt na nervy, tak jsem jí řekl, že je taky roztomilá.
Jen mám takový pocit, že to pochopila jinak, nežli by měla. Řekl jsem to, aby na chvíli zmlkla. A fakt se mi to i na chvíli povedlo, protože držela hubu a červenala se xD Jsem prostě borec<3 :D 
Nakonec mi řekla, jestli spolu chodíme. No asi to měla být otázka, ale ona to řekla takovým tónem hlasu, kterému nikdo nedokáže odporovat. Docela jsem se bál, že by mě mohla vykastrovat!
No, takže asi chodím s holkou, kterou vůbec neznám, nic k ní necítím a ještě ke všemu nejsem na holky. Jo, super. Jsem fakt borec. 
Doufám, že až si tohle jednou budu číst (a už s ní nebudu), tak si za to pořádně nafackuju! No,i kdybych s ní byl, tak si asi nafackuju. Upřímně, víc jak tejden tomu nedávám.
Pak jsem to říkal Jiminovi, ten se mohl zechcat smíchy. Ale bylo to s ním skvělý. Celou dobu jsme prožrali xD

Už půjdu spát, tak dobrú!

love, love

DisStupidBichKimTaehyung

#ImNotGonnaMakeDisMistakeAgainT.T

Dear Diary Kde žijí příběhy. Začni objevovat