Nazywam się Katy Williams i mam 17 lat. Jestem blondynką o błękitnych oczach i bladej cerze. Mieszkam wraz z rodzicami i młodszą siostrą na południu Polski - w Bieszczadach. Od momentu moich narodzin, zaczęły dziać się ze mną dziwne rzeczy. Gdy byłam zła, przerażona bądź zdenerwowana, potrafiłam zamrozić pokój lub każde inne pomieszczenie czy rzecz,w pobliżu której się znajdowałam. Władałam lodem. Dla mnie to był dar,dla rodziców - przekleństwo. Później zaczęłam trzymać ich stronę. W wieku pięciu lat pojechałam z tym do lekarza. Nic nie stwierdził. Odwiedziłam wiele klinik i szpitali w całym kraju, a nawet za granicą - bezskutecznie. Pewnego feralnego dnia, przyszła do nas ''zielarka''. Matka uznała,że ona może będzie wiedziała co robić.Nie myliła się. Obserwowała mnie, badała i zadawała pytania, aż w końcu zapisała ''wnioski''. Odeszła odemnie i zamknęła się w pokoju wraz z moimi rodzicami. Nie słyszałam o czym rozmawiali. Kiedy wyszła, rodzice odcięli mnie od świata. Uczyłam się w domu. Gdy moja siostra wychodziła się bawić, ja siedziałam w pokoju wyglądając przez okno. Miałam wtedy siedem lat.
******************************************************************************************************************************************
Wiem, że krótki, ale nie miałam pomysłu jak opisać początek książki(mojej pierwszej). Obiecuję że inne rozdziały będą dłuższe i ciekawsze ~ Autorka.