- Multimedyada Buse
Bu sabah erken uyanmak istedim zaten adam gibi uyuyamamistim. Aklimda bir kamyon dolusu sorular vardi. Acaba Bora beni kandirdi mi? Neyse bu konuyu en yakin zamanda Buse ile konusmam gerek. Coktan ustume giyinmis makyajimi tamamlamistim. Icimden hic bir sey yemek gelmiyordu. Paltomu ve ayakkabilarimi giyindim ve gozume bir not carpti. Notu elime alip okumaya basladim. Bora yazmisti ve yemek yapmamami yazmisti is yemegine gidicekmis. "Ayy hele suna bakin her gun is yemegi mi olur insanin ?" diye icimden gecirdim. Aman ne yaparsa yapsin beni ilgendirmiyor dedim tekrardan. Evden ciktim ve otobus duragina geldigimde otobuse bindim. Otobus iydi ama cok kisi olunca igrenc ter kokusu oluyordu. Neyseki gelmistim. Buseyi arabadan inerken gordugumde hemen yanina gittim.
"Selam Buse naber?" dedim gulumsereyek. Oda "iyim canim sen nasilsin ? "dedi benim gulusume samimi bir gulus ile karsilik verirken. "Seninle konustuktan sonra daha iyi olucagimi dusunuyorum" dedim duz bir sesle. Bana merakli gozlerle bakarken onu onunla konusabilecegim bir yere goturdum ve konusmaya basladim.
"Bak buse ben dun bora ile konustum, ayaz hakkinda"dedim. "Ne? dedi yani? Ne yapmis ona?" dedi kaslarini havaya kaldirarak. " Gomlegi kan olmustu ona sordum oda ayazi dovdugunu soyledi. Seninle konusmasini istemiyormus bu yuzden dahada ileri gidebilecegini soyledi ama beni kandirdimi emin degilim ona guvenemiyorum" dedim durusce. "Bak Hazal eger sadece dovdum dediyse dogrudur. Yani Bora hic yalan soylemez. O salak Ayazda benden uzak durmasi gerektigini anlamistir insallah yoksa onu yasatmaz" dedi soguk kanlilikla. Bu sozlerinden sonra Bora'nin ne kadar tehlikeli oldugunu tekrardan gordum. Buse devam etti "Biliyorum tehlikeli gozukuyor, aslinda oylede ama ozunde iyi bir insan deger verdigi insanlarin uzulmesine tahamulu yok oyuzden ayaz'i dovdu. Boranin annesi , Boranin babasinin yani azmi amcanin onun aldattigini biliyordu. Kadin kanser oldu ve öldü. Zavalli yengem kendini cok yipratti azmi amcam icin. Bora o yuzden sevdiklerine karsi cok hassas. Babasiylada mecbur kalmadikca gorusmuyor, azmi amaca hasta oldu ama bir kere bile gitmedi yanina zaten sirket anlasmasinida avukatlarla yapmis . Bir dedemiz var onu cok seviyor uz, biraz aksiligi tutuyor ama biz idare ediyoruz." dedi gulumseyerek.
"Peki ama bu Bora cok para kazaniyorve durmadan calisiyor neden hala baska eve cikmiyor ?" dedim merakli cikmisti sesim. "Sirkette kazandigi para is hesabinda yani is icin kulaniyor ozel hesabindada hic bir sey yok butun parasini yemis amerikada ve borclanmis biraz herhalde. "dedei Buse. "Neyse bos ver onu burnu havadan inmiyor zaten "dedim yuzumu burusturarak. Buse bu tepkimin uzerine kahkaha atarak bana bakiyordu. Hafta sonu voleybol antremanlari vardi saati buseden ogrenmistim. Biraz voleybol oynasam fena olmazdi. Bu gunde cizim yapmam lazimdi bitirmem gereken bir proje vardi. Onceden basladigim icin rahattim son gune birakilacak bir proje degildi zaten. Dersler bittikten sonra hemen eve gidicektim. son ders bostu erken cikmistim. Evin onune geldigimde Boranin arabasi vardi. Demekki erken gelmisti oysa yemegi disarda yiyecekti. Anlamsizca arabaya baktiktan sonra eve dogru adimlarimi hizlandirdim.
Kapinin tam kilidi acacakken kapi acildi. Tanimadigim bir yasli adam bana saskinca bakiyordu ama bir o kadarda sert bir yuzu vardi. Hemen arkasinda Bora vardi. "simdi yandik " diyor gibi bakiyordu. Onu ilk defa endiseli gormustum. Yasli adam "Kizum sen kimsun? " dedi sorgularcasina. Agir sivesi vardi ve bu onu daha otiter bir hava sokuyordu. Bende" Ben burda yasiyorum bey amca "dedim durusce. "Gel bagayum kizum iceri biraz konusalum senle "dedi. Onlari takip ederek salonda oturduk. "Ulaaa hinzur evlenmeden ayni evde kalaysunuz heee!!" diye Boraya bagirmaya basladi. Bora itiraz etmeye calisarak "Dede sen yanlis anladin olay gorundugu gibi degil" dedi. Borayi sinir etme sirasi bendeydi. Aklimda intikam canlari caliyodu. "Evet bey amcacim bende dedim Boraya beni ailenle ne zaman tanistirdiracaksin diye ama hep oyalayip duruyo" dedim sesimi uzgun cikartmaya calisarak. Iste simdi zafer benimdi. Benimle dalga gecmek haa!! adami iste boyle yaparlar Bora bey. Bora ne dedigimi anligamak icin Bön bön bana bakiyordu. Sok gecirmis olmaliydi. Bu bey amca onun canina okuyacakti tabii Bora'da benim canima . Bey amca " Bak su hergeleye; o kadar parayu car cur ettu bide bu kizi ortada koyar !" diye gurledi adeta. Bir an ben bile urperdim. Borada sinirlenmis olcakki kolum cimcikledi ben ise dedeye caktirmadan intikam gulusu yaptim.
Bora olayi duzeltmek icin " anlaticaktim dedecigim ama firsat olmadi, hem sana guzel haberlerim var dedi" bana bakip gulerek. Bu adam gine ne planliyordu? Icimde bir tedirginlik var, kesin bir sey yapacak derken soylediklerini duymamla uzun capli bir soka girdim. "Dedecim bende zaten sana el opturmeye getircektim, biz evlenmek istiyoruz " dedi gulerek. Oh my Cenabi hak!!! Ne dedi bu yaa?! Allahim ben cok gencim yarrabi, tovbe yarrabi birdaha yalan soylemicem! Dede, sakinleserek "aferim gec de olsa duzelttin hatani" dedi. Bora bana bakarak "hadi op dedemin elini hazalcim" dedi bir yandanda pis pis siriiyordu. Eee son gulen iyi guler demisler. Kim dediyse o lafi ona yedirtmek istiyorum. Dedenin elini optum istemsizce. Ben kimm Bu Bora pisligiyle ugrasmak kim. "Kedi olali bir fare tuttin, bu gazetelere ciktugun kizlardan daha guzeldur!" dedi boraya bakarak. Haaaa bir playboylugu eksikti oda oldu!! Ben süzme malim yaa!
Dede gitmisti. Borayla kavga zamaniydi. " Sen ne yapiyorsun ya?!" dedim sesim yuksek cikmisti. 3sen ne yapiyorsan bende onu yapiyorum" dedi siritmasi yuzune daha cok yayilirken. Ben sadece inkam amacli yapmistim ama bu kadar ileri gelebilecegini sanmiyordum, hep senin sucun! ". Bana bir daha bakti "kendi dusen aglamaz! Benle ugrasilmayacagini anlamistirsin herhalde kucuk kiz" dedi . Ona simsek gibi karanlik bakislarimi gonderdim. "Bana kucuk kiz demeyi birak zaten ne geldiyse basimiza bunu soylemenden geldi aptal! "dedim. Gulumsemesi gitmisti gozleri kapkara olmaya basladi, sinirlendigini anlamak icin dahi olmaya gerek yoktu. Bir an yutkundum, ve kendimi toparlamaya calistim.Asla ondan korktugumu dusunmemesi lazimdi.
"Benimle konusurken, sozlerini iki defa dusun kucuk kiz! Ve eger kucuk bir kiz olmasan benimle boyle konusma cesaretini gosteremezsin. Ve son olarak, dedeme bir yalan soyledin ve bunu devam ettirmem lazim bunlar senin basindan altin cikti ve ben evlenmiyorum dersem beni sirketten bile atabilir. Ve ben bunu istemem. Bende kucuk bir kizla evlenmeye merakli degilim! Simdi bir yalan soyledin ve bunu devam ettirceksin!" dedi, sesi sinirli cikmisti. Off ben bu dengesizle ne yapacagim. Cevabimi beklemeden gitti. Iste simdi yandin Hazal, ne diye herseye maydonoz oluyon, intikam senin neyine. Ama bir yondende hakliydi, zaten duzmece bir evlilik, bir sene sonra bosaniriz nede olsa. Ama ben evlenmek istemiyorummm yaaa . Nerden cikardiysa evlilik felan geri zekali. IQ'su tek haneli bunun herhalde.
telefonum titredi ve bir mesaj gelmisti, mesaj kutumu actigimda buseden geldigini gordum.
-" Duyduklarim dogru mu?? Bora ile sen evlenecekmisinizz??? Niye hic soylemiyorsun beni ara meraktan catliyorumm!".
Aman allahim dede'de cok fena hemen yaymis herkese.Dede'ye bak senn!! Torunundan beter valla! Ben simdi ne yapicam? Ne dicem? "sonra konusalim " diye yanitladim mesajini. Yemek bile yemek istemiyordum, dolaptan cheesecake cikattim. Ve kasik kasip yemeye basladim.Resmen deprosyan havasindaydim, bu olaydan nasil siyrilirim diye dusunuyordum ama bir turlu saksi calismiyor iste. Bora'da odasindan cikmamisti hic herhalde calisiyor diye dusunuyorum. En iyisi uyumak belki bu basima gelenler bir ruyadir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evdeki Yabanci
Teen FictionArkadaslar hikayem fransada yasamis bir turk kizinin turkiyeye donup ve universiteye baslamasini konu aliyor. Kendi hayatimdanda bir seyler aktardigim bu hikayede: Yeni arkadasliklar, samimiyet ve zoraki olan durumlar... Hazal universite okumak icin...