Rozdział 2

208 3 0
                                    

Gdy już cała rodzinna była ubrana, umyta i Ginny zrobiła śniadanie wszyscy do niego usiedli. Oczywiście wcześniej nie obyło się bez zpszeczki między Alem a James'em. O to który pierwszy ma skorzystać z łazienki. W domu Potterów są dwie łazienki. Nie oficjalnie przyjeli, że jedna należy do dzieci a druga do dorosłych. I często właśnie tego przestrzegono. Wracając do kłótni to szybko została zarzegnana, gdyż właśnie w tej chwili Ginny z Lily wyszły z drugiej łazienki i jeden chłopiec poszedł tu a drugi tam.
Obecnie wszyscy wesoło rozmawiali na różne tematy, gdy nagle rozległo się pukanie do szyby. To dwie sowy pukały natarczywie by im otworzono. Harry wstał otworzył okno i wpuścił sowy. Jak się okazało jedna była z Proroka a w drugiej rozpoznali sowę Neville i Hanny. Harry szybko odwiązał proroka, wrzucił do woreczka, który sowa miała przywiązany do nuszki pięć knutów i sowa odleciała. Drugiej po odwiązaniu listu dano kilka sowich smakołyków a ta odleciała. Dzieci jednak nie rozpoznały sowy która przyniosła list więc zaraz Al spytał:
-Od kogo ten list?
-Od wujka Neiville i cioci Hanny-odpowiedział spokojnie Harry i zaczoł czytać na głos list:

Drodzy Ginny i Harry!!!
Dziękujemy za zaproszenie nas do was. Z wielką chęcią przyjdziemy. Jak zwykle też użyjemy proszku Fiuu. Bo z Merry to słaby pomysł się teleportować. Przepraszamy też, że dopiero dziś was o tym informujemy ale do samego końca nie byliśmy pewni czy uda nam się wyrwać z Kotła bo tu teraz mamy mase pracy.

Do zobaczenia
Neville i Hanny!!!

-Kto ma jeszcze przyjść?-spytał James
-Ciocia Hermiona i wujek Ron razem z Rose, i Hugo, ciocia Luna ale bez wujka Rolfa, i chłopców tylko sama-wyliczała Ginny-i to już wszyscy-zakończyła z pogodnym uśmiechem.
Odkont przyjaciele skończyli edukacje mieli dużo miej czasu na spotkania toważyskie a, kiedy urodziły im się dzieci ten czas jeszcze bardziej się skurczył. Co prawda na początku Neville razem z Harrym i Ronem był aurorem ale zrezygnował gdy dostał możliwość pracowania jako profesor zielarstwa w Hogwarcie.

Harry Potter-dalsze losyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz