Change

81 10 0
                                    

"Hana , awa-"

"ARGHHHHHHHH"

Alangkah tikijutnya aku bila nampak muka si Timun tu depan depan aku , aku terus terjatuh dari kerusi , like omfg . Jauh jauh laaaa , nak kiss tu tunggu kahwin :'3 kalau sudi . Pfft .

"Omomomomo, sorry Hanaaaa!! " Jimin segera membantu aku bangun .

Aku menjeling ke arahnya . Nasib kacak , kalau tak ey .

"Its okay , btw kenapa panggil aku tadi ? " fuh terus aku kau bruhhh , marah ni marah .

"S-sebab Cikgu Botak panggil awak ,tapi awak tak dengar . So saya tengok awak tutup muka , ingat sakit " jawab Jimin . Seram sejuk dah dia ngan aku .

"Ah , okayyy thanks . Bai " aku mengangkat buntut dan segera pergi ke meja guru dimana Cikgu Botak duduk .

"Ye cikgu? Ada apa yang saya boleh bantu " ecececey .

"Nanti time rehat , awak tolong bawak budak baru tu pi jalan satu sekolah . Takut dia ingat tandas tu kelas . Almaklumlah pintu semua sama ja bentuk dia "

Aik lain macam cikgu ni , ada bentuk lain ke ? Waw .

"boek ah cikgu "

"Eh kamu jangan apa apakan dia ya ? " jalan ku terhenti . Aku memandang cikgu dengan padangan yang tajam . Cikgu Botak tersenyum .

"MANA ADAAAAAA" aku segera kembali ke tempat dudukku . Merajuk dengan Cikgu Botak . Hmph.

REHAT ~yeay ~

Aku berdiri dan pergi ke arah Jimin yang sedang tekun mengemas mejanya . Aku mencuit bahu nya . Punyala terkejut budak tu sampai tercampak botol air dia .

"Omg , sorry wei . Aku ingat kau tahu aku ada " padahal aku dekat belakang dia , manala dia nampak . Melainkan dia ada mata belakang . Wush .

"Eh takpa takpa . Em awak nak apa dari saya ? "

"Eh takyah la awak saya . Kau aku sudahh . Jum , cikgu Botak suruh aku bawak kau jalan satu sekolah . Jom "

"Oh okay jap sa- aku nak letak buku dalam beg "

Selepas itu ~
Aku dan Jimin brrjalan - jalan di koridor sekolah . aku dan dia berborak sehingga sampai ke taman sekolah . Dapat la aku tahu tentang dia sikit-sikit . Contohla en , dia lelaki . Mak ayah dia tak tinggal ngan dia , ayat terbalik . Mak ayah dia belikan dia rumah , then duduk sensorang . Kira budak kaya la .

Aku dan dia duduk di bangku taman .
Jimin duduk jauh dari aku . Takut letteewww . Aku mendekatkan diri ku dengan dia .

"Bah" aku bisik ke dalam telinga nya .

Alamak . Dia blushing ah . >...< Omelnya siot .

"Apa kau nii , jangan ah " adu, cam perempuan ah dia ni .

"Kau jangan ah malu malu dengan aku . Be yourself ahh , aku sempoii .jangan takut , aku tak makan orang " "not yet" aku smirk .

Jimin membesarkan matanya , yang tak seberapa nampak .

"Kau ni main main ah " Jimin pout .

God , help my hearteu .

"Kau , before this sekolah mana ? "

"Bangtan Vana HighSchool"

What. The . FOOOODDDD .

Jaw aku dah hampir menyentuh lantai .

Sekarang turn Jimin untuk smirk .

"T-tu bukan sekolah untuk , em . Budak budak bermasalah ? Like pembuli like that " aku dah takut . Waduh waduh budak ni .

"Yeah , aku cuba nak belakon baik . I thought that you dont know that school " Jimin smirk lagiiiii .

Personality dia dah tukar . Habis ah . Ciao lu .

"O-oh , aku tetiba nak tercirit. Aku bla lu , paper rojer " aku cuba untuk lari but gagal bila Jimin memegang tangan ku .

"Cik adik , nak pergi mana . Teman lah aku " Jimin menarik tanganku dan membuatkan aku terduduk di atas peha nya .

OH MY GAWD . NOOOOO.

"LEPASKANLA BODOH , ANDWAEEEEEEEEEEEEEEEEE" aku menjerit sekuat hati dan merentap tanganku dari tangannya //menda do// . Akhirnya Jiminn melepaskan tanganku . Aku berlari selaju yang mungkin ke arah tandas sekolah .

"HOKKK GOKGODKOGOG " aku batuk . Bapak penat siot . Benda do jantan tu . GATAL MIANG PERAGUT . EH . SALAH . PEROGOL.

Aku memaki hamun si Jimin tu sambil membasuh muka ku . Aku melihat pada pegelangan tangan ku . ada kesan merah , punya la kuat dia pegang .

"Aduhai , tengok tangan aku yang peloles ni dah merah . Ni semua salah jebon jibaok lelaki siot tu semua lah dia . " aku hampir menitiskann air mata tapi tak jadi , sebab ada budak masuk . Malu ah nangis depan orang . Mahal ni air mata ni .

Aku segera keluar dari tandas , dan terus ditolak ke dinding . Dah apa pulak ni .

"Hey , kau pergi mana ha ? " Jimin ni lagiiiii .

"Suka hati aku lah nak pergi mana , tepilah aku nak masuk kelas " aku cuba menolak dia tapi , dia tak bergerak punnnn .

"Pfft , kau ingat kau siapa nak suruh aku pergi ? U wait until aku panggil geng geng aku semua kacau kau . meranakan hidup kau . Then u know who is Park Jimin " dia smirk . Makin lebar smirk dia bila nampak aku macam takut takut gitu .

"LIKE AI CARE , MATA SEPET!!!!!!!!" aku jerit sambil menumbuk perutnya . Jimin terkebelakang seddikit . Dan disitu peluang aku untuk lari . Aku berlariii masuk ke dalam kelas dan memeluk rakan baikku . Kali ni kali ke berapa dah aku kena lari .-.

"Wei , tolong aku wei . Mamat mata sepet tu dia . dia . Dia . Hmmm . Dia apa eh ? " aku dah lupa dah apa dia nak buat .

"Woi , mamat mata sepet tu siapa ? " Hyerin berkerut .

"Ala si Timun tu la , haish . Kau tahu ? Dia kata apa ? Dia kata dia nak meranakan hidup aku . Wei macam mana ni , macam mana aku nak hidup bahagia dengan suami aku? Macam mana ni ? " aku seperti cacing kepanasan dah ni .

"Relaks , breath in breath out . Okay . Now bagitahu aku , siapa suami kau "

Aku mencubit lengannya .

"Kau niiiiiiiiiii, tak risaukan aku langsung kan . sakit Hati ah ngan kau niiiii " aku membuat muka hodoh .

"Ye la aku man-"

BUMM , bunyi pintu kelas di hempas .

Kelihatan beberapa budak lelaki sedang masuk ke dalam kelas , dengan muka sombongnya . Dann orang yang terakhir sekali masuk is






















































Cikgu Misai .
------------------

HE . HE . HE .

Just Go- [p.j.m]Where stories live. Discover now