{4}

492 35 0
                                    

Maddalena

We staan voor de deur van Tayler. Zo te zien is Rosemunt er al, want haar knalroze fiets staat tegen het hek. De deur word opengezwaaid, en een blije Tayler staat in de deuropening. "Hey, kom binnen!" Hij houd de deur wijder open, Jaxon en ik lopen naar binnen. "Mad!" Rosemunt komt op me afgestormd en geeft me een knuffel, waardoor ik naar adem moet happen. "Je kilt me." Ze laat meteen los en kijkt me geschrokken aan. "Oeps, sorry."
De jongens die achter ons staan grinniken.
"Nou, wat gaan we doen?" Ik haal mijn schouders op, en graai met mijn hand door de zak M&M's. "Zijn dit wel de blauwe?" Vraag ik voordat ik ze opeet. "Ja, Mad. Dat zijn de blauwe." Ik knik tevreden en eet ze op.

"Pfoe, als eten niet bestond hè Lena. Dan had jij gewoon geen leven." Jaxon schud lachend zijn hoofd. "Ja duh. Zonder eten kan je niet leven Jax, das logisch!" Tayler schiet in de lach, vanwege de domme opmerking die Jaxon zojuist heeft gemaakt.

"Wat dachten jullie van een waterballonnen gevecht?" Tayler houd een zakje waterballonnen tevoorschijn. Ik knik goedkeurend, terwijl ik de blikken van Jaxon en Rosemunt opvang. "Top idee!" "Ja, ik ga toch winnen," verteld Jaxon zelfverzekerd. Ik rol met mijn ogen, en grijp de zak uit Taylors handen. Iedereen pakt een handvol waterballonnen uit de zak, en vult ze met water onder de kraan.
"Leg ze allemaal eerst in de emmer," deel ik mee.

Nadat iedereen dat heeft gedaan staan we in een kring. "Eerst de spelregels." Jaxon, Rosemunt en Taylor kijken mij afwachtend aan. "Je mag maar 1 waterballon in je hand hebben, je mag niet gooien bij de emmer. Wacht ik teken er wel een cirkel om heen." Ik pak het stoepkrijt van de buiten tafel, en teken een grote cirkel om de emmer heen. "Zo, daar kan je dus niet afgegooid worden. Daar mag je wel alleen heen als je waterballon op is. Oja de laatste regel, je mag niet eitje kakken!"
Iedereen staat in zijn of haar positie, om aan te vallen. "3,...2,....1,... GO!"

Ik pak een groene waterballon, en ren meteen weg naar het kleine bos. Tayler's huis is enorm, vooral zijn tuin. Dus je kan je goed verstoppen. Ik verstop me achter een grote boom, die midden in het bos staat. Vervolgens wacht ik geduldig af, totdat er iemand verschijnt. Ik hoor na een tijdje zacht geritsel, ik steek mijn hoofd aan de linkerzijde van de boom. Aha, Jaxon. Hij staat gespannen om zich heen te kijken. Ik kom tevoorschijn en gooi de waterballon recht in zijn gezicht. "Got ya ! And headshot!" Ik grinnik, terwijl Jaxon me boos aan kijkt. Het water druipt van zijn gezicht af, over naar zijn kleren. "Payback!" Hij gooit zijn witte waterballon recht op mijn tshirt.
Ik zet een fake glimlach op, en ren dan weg van Jaxon. Op weg naar de emmers met de waterballonnen.

Nadat we zo'n twee uur lang waterballonnen gevecht hebben gedaan is iedereen behoorlijk nat. "Zwemmen dan maar?" Tayler kijkt ons afwachtend aan. Ik knik, en trek mijn tshirt over mijn hoofd waardoor je mijn neon roze bikini ziet. Ik plons er meteen in, het warme water vult mijn koude lichaam goed aan. Ik word aan mijn voeten vast gegrepen door Jaxon. Ik ga met mijn hoofd onderwater, en kijk recht met mijn ogen in de zijne.
Er stromen wilde golven over mijn lichaam, wat betekent dat er nog iemand is ingesprongen. Ik kom weer boven water, en zie dat Rosemunt op de rug van Tayler zit. "Een potje worstelen?" Grijnst Tayler. Al snel word ik om de nek van Jaxon gezet en kan het gevecht beginnen.
Na een eindstand van 5-4 te hebben gestaan klimmen we er allemaal uit en drogen we ons af. "Ik ben zo moe," zucht ik. Ik neem plaats op de strandstoel, en leg mijn handdoek naast me neer. Jaxon doet hetzelfde. "Willen jullie waterijs?" Ik sprint meteen overeind. "Ja!" Gil ik het uit. "Oké dat is duidelijk." Grijnst Rosemunt. Ze loopt samen met Tayler naar binnen, ik ga weer liggen en sluit mijn ogen.

^ 693 woorden! Ietsjes minder..^

The player and the fuckboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu