Maddalena
"Mrs. Cherry! Laatste waarschuwing." Ik laat mijn handen op de tafel vallen en kijk mevrouw Nas geïrriteerd aan. Jaxon naast me begint te grinniken. Hij komt met zijn hoofd dichter bij mijn hoofd, zijn stem doet me huiveren. "Badgirl." Fluistert hij zo zacht mogelijk. Kippenvel verspreidt over heel mijn lichaam. Ik glimlach schaapachtig naar hem. "Welke bladzijde zijn we eigenlijk?" Vraagt Jaxon iets te hard.
"Nou is het genoeg! Dr uit!" Ze wijst woest met haar vinger naar de groene deur. Jaxon kan zijn lach niet inhouden en proest het uit. Ik maak een sarcastisch lachje, vervolgens pak ik mijn boeken in."Moet ik mee?" Lacht Jaxon. "Ja, nu je toch zo lacht ga jij ook maar!" Jaxon pakt ook zijn spullen in, en samen lopen we lachend het lokaal uit nadat ik nog een blik op Rosemunt heb geworpen.
Dat was eigenlijk de laatste les, dus zijn we nu vrij. De conciërge staat bij het prikbord flyers op te hangen. Elk jaar komen er flyers op te hangen, je kan dan meedoen aan activiteiten van de school. Sommigen zijn verplicht en sommigen zijn vrije keuze. "Zullen we even kijken?" Jaxon knikt, en volgt mijn beeld.
"Oeh, ga je anders weer opgeven voor Football! Daar was je vorig jaar zo goed in!" Vertel ik hem enthousiast. "Uhm, dat was vorig jaar. Dit jaar wil ik wat anders." Hij wijst met zijn vinger naar een vel oranje flyer. "Wat dacht je van deze?" Ik kijk naar de flyer en bestudeer het. "In de leerlingenraad? Laat me niet lachen." Jaxon perst zijn lippen op elkaar en kijkt me serieus aan. Ik stop abrupt met lachen. "Wacht? Meende dit serieus!" Ik kijk hem beduusd aan. "Ja! Dan kan ik feesten geven enzo. Ik kan ook bepalen wat er hier op school gebeurt," verteld hij geheimzinnig. "Daar heb je een punt." Ik knipoog onhandig naar hem. "Oké Lena, stop daar maar meteen mee." Hij schatert het uit van het lachen. Ik trek een pruillip. Hij veegt zijn tranen weg, en hij ligt haast op de grond.
Zo grappig zag het er toch niet uit?
"Ey Jax. Overdrijven is ook een vak hè." Hij stopt met lachen en haalt zijn schouders op. Hij pakt een pen uit zijn etui, en schrijft zijn naam op de inschrijvingsrecht van de leerlingenraad. "Dat is dan geregeld. En waar ga jìj je voor opgeven?" Hij kijkt me vragend aan. Ik laat mijn ogen over de flyers glijden, dit jaar ben ik van plan alles om te gooien. Ik neem zijn pen uit zijn handen, en stop bij de roze flyer. "Cheerleaders." Jaxons ogen vallen bijna uit zijn oogkassen. "Bij de cheerleaders?" Ik knik, en schrijf mijn naam erop. "Hmm, geen probleem voor mij qua kleding." Grinnikt hij. Ik rol mijn ogen, hij geeft me nog een knipoog wat hèm wel lukt.
"Kom we gaan naar huis, de jouwne." Ik knik, en loop door de gang. Hij slaat een arm om me heen, samen lopen we de school uit.
^
"Wat te drinken?" Jaxon knikt en komt naast me staan in de keuken. Ik heb Rosalie weggestuurd omdat ze wel een dag of twee vrij mocht hebben. "Cola?" Hij wrijft met zijn vingers over zijn kin, alsof hij diep aan het nadenken is. "Doe toch maar bier." Besluit hij. Ik wil naar de koelkast lopen en hij houd me tegen.
"Grapje, cola is goed." Ik schenk hem een glimlach en haal de fles cola eruit.
Ik schenk de twee glazen vol en geef er een aan hem."Blijf je vannacht nog een nacht?" Ik zet mijn lege glas cola op het aanrecht. "Nee sorry schatje. Ik heb met Tayler afgesproken, je mag mee? Dan kan je Rosemunt ook meevragen, Tayler vind dat vast oké." Ik kijk hem twijfelend aan. "Hmm, oké dan. Ik ga Rosemunt appen." Hij knikt, en loopt naar de woonkamer. Ik pak mijn mobiel tevoorschijn.
^ hee, kom vnv naar Tayler en blijf er slapen. Ik zie je daar! 💜^
Ik krijg nog een appje terug maar ik kijk er niet na, ik weet toch wel dat Rosemunt komt. Ze is namelijk al jaren verliefd op Tayler. Ik kom de woonkamer ingelopen en zet me naast Jaxon neer. "Dat is dan geregeld, wij komen ook." Jaxon glimlacht en pakt mijn hand vast. "Mooi, dan kunnen we er samen heen gaan." Hij verstrengelt onze vingers. Ik word er een tikkeltje nerveus van, want dit heeft hij nog nooit gedaan.
"Wil je wat te eten?" Ik wil opstaan alleen Jaxon trekt me terug, en dan nog wel op zijn schoot. "Nee, ik zit wel goed zo." Hij geeft me een kus op mijn wang. Ik begin licht te blozen, want totaal niet mijn bedoeling is.
"Zeker dat je niks wilt te eten?" Hij schud weer zijn hoofd. "Moet ik van je weg? Je hebt zo'n haast ineens," ik haal mijn schouders op. Jaxon pakt zijn mobiel tevoorschijn, en glimlacht naar zijn scherm. "Wat is er?" Vraag ik nieuwsgierig. "Isabella. Ze wilt weer is een keer afspreken." Vertelt hij geamuseerd. Isabella, of terwijl Bella. Ze is de grootste slet van de school, ze denkt dat ze wat met Jaxon kan krijgen en is daarom ook erg jaloers op mij. Omdat ik zo close met hem ben. Dan hebben we het nog niet gehad over haar vriendinnen; Annabella, Mirabella. Ze heten met zijn drieën ook wel de Bella's, erg komisch.
"Ze vraagt of ik dit weekend naar haar toe wilt komen, om af te spreken. Ze bedoelt dus eigenlijk veel meer dan alleen afspreken." Hij draait zijn hoofd bij en kijkt grijnzend naar mij. "Wat ben je opeens stil? Is er soms iemand jaloers?" Jaxon wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik schud hevig mijn hoofd. "Op die slet! Nee nooit." Misschien heb ik mezelf zojuist verraden. "Oké, mooi. Dan kan ik dus met haar afspreken?" Ik haal mijn schouders op. "Waarom vraag je dat?" Zeg ik iets botter dan bedoelt was.
"Wat ben je opeens boos, Jezus Mad." Ik bijt om mijn lip, zo hard dat er tranen opkomen. "Niet doen, dat is verleidelijk." Hij raakt met zijn vinger mijn lippen aan, mijn ogen worden waterig. De eerste traan rolt over mijn wang. Fuck. Wat doe je nou Mad? Janken om Isabella? Wat is dit toch?
Jaxon veegt mijn traan liefdevol weg. "Hé, ik kan ook niet afspreken hoor." Ik glimlach zwakjes, hij heeft me eindelijk door. "Oké." Ik sta op en loop naar de keuken. Ik giet een glas vol met water, en drink het in 1x op. Ik voel twee handen om mijn heupen, en voel zachte lippen in mijn nek. "Niet doen." Giebel ik. Hij houd niet op, en geeft alleen maar meer kusjes."Kom, we gaan wel naar Tayler." Hij stop met kusjes geven, en kijkt op. Ik knik, en zet mijn glas in de vaatwasser.
1136 woorden!
^^^Update,
Vote & Comments please
💜
JE LEEST
The player and the fuckboy
Romansa"I guess you know i love the players, and you love the game." Maddalena Cherry en Jaxon Brown zijn beste vrienden, en ze zijn geliefd bij iedereen, behalve de leraren. Maddalena heeft rijke ouders, en ze is dè grootste player. Ze wind zo de jongens...