Când m-am trezit ma aflam in alt loc cu totul diferit.Era alb cu nori peste tot in jur.Apoi, am simtit o mana calda ce îmi ati ce umărul.Era...un înger.
Ingerul:-Ma numesc Oscar.
Eu:-Ma numesc...
Oscar:-Cristine.Stiu.Eu si t îngerul tau păzitor.Ai murit.
Eu:-😨😢😢😢😢
Oscar:-Dar poți sa reînvie.Dar cel vinovat va trebui sa se scarifice pentru tine.
Eu:-Slabe sanse.Dar cum am murit?
Oscar:- Nu iti pot spune Dumnezeu mi-a interzis.
Eu:De ce?
Oscar:-E normal sa fii curioasă.Vei afla la momentul potrivit.
Eu:-Bine.
Oscar:-Pana atunci, va trebui sa devii îngerul păzitor al celor dragi tie.
Eu:-Stai un pic:SUNT INGER???
Oscar:-Da esti.
Atunci Oscar a pocnit din degete si mi-am putut vedea reflecția.Da eram un inger.Super!
Oscar:-Vino sa iti prezint Raiul.
Eu:-Ok (in gândul meu: wow)
Raiul era foarte frumos.Era plin de îngeri.Oscar m-a condus catre norul meu.Acolo era un glob de cristal unde puteam vedea tot ce se intampla in familia meu.Ma inmormantau😢😢😢La înmormântarea mea a venit si tipul cu gluga pentru care am murit.Dar oare de ce m-am sacrificat pentru un străin?Măcar a avut bunul simt sa vina la sicriul meu.E de apreciat.Dar am mai vazut ceva.Era omul care m-a împuscat!Vroia sa il impuşte pe nenea cu gluga!Atunci am coborât si i-am dat un pumn in burta.L-am salvat pe tipul acela.Nu stiu de ce dar ceva ma leagă de el.Parca suntem..rude.
CITEȘTI
Fetita Moarta
Short StoryCelestine este o fetita in vârstă de 7 ani care a murit la 16.ea afla ca este adoptată si tatăl ei o salvează si o ajuta sa se întoarcă pe pământ.Citiți si veti afla mai multe!