Aceasta asemănare era foarte vizibilă.In fine.Am plecat cu el catre o pădurice mai linistita.Ma înțelegea extraordinar de bine.Apoi, Oscar a venit la noi si a zis;
Oscar:-Cristine, vino repede cu mine.
M-a dus intr-un loc înfricosător.Acolo, nenea cu gluga era înlănțuit.Tipul care m-a împuscat era acolo.Atunci, am sarit practic pe el si l-am trântit la pământ.
Când m-am trezit, Kevin a zis ca am leșinat din cauza ca depus prea mult efort pentru o fantomă.I-am spus ca vreau sa mergem la familia mea.Vreau sa stie ca am grija de ei.Am plecat.Ajunsi la mine acasa, Kevin a batut la usa.Mama si tata au ramas masca.
Tata:-Kevin???
Kev:-Da...Aaa buna ziua!
Mama:Bu...na...
Kev:- Am venit sa va spun ceva despre Cristine...Probabil nu o sa ma credeti dar...e aici.
Tata:-Cum adica?
Kev :Ea e printre noi.O pot vedea.
Tata:-Minti!Iesi din casa mea.
Andrew:-Ce spui?
Atunci eu am luat un pix si o foaie.Kevin a zis sa nu depun efort dar...asta e.
,,Draga...Andrew,
EU SUNT SORA-TA!Lamureste-l si pe papa por favor!Daca nu ii dau..........o tigaie......direct ...in cap.Mersi si nu uita ca va.......iubesc!Kevin nu minte
..."
Pixul practic scria singur.Cel putin in ochii lor.Au ramas masca.
Kev :-Acum ma credeti?
Mama si tata:-Acum da.Dar cum?
Kevin:-Nu a murit definitiv.Cel vinovat va trebui sa se sacrifice pentru ea.
Mama:-Si noi ar trebui sa va spunem ceva....
Kevin:-Ce anume?
Mama:-Tu si Cristine sunteți...frati!
Din perspectiva lui Kevin:
Din negrul pe care il vasuse atunci cand am aflat vestea, totul a fost înlocuit cu alb.Eram in spital.Lesinasem.Cristine era langa mine si se uita in gol.Apoi la mine.Ma imbratisă.O îmbrătisare calda si dulce.Apoi, mi-am amintit de imaginea pictată de tata cu mi e si încă o fetita.Eram eu si Cristine culegand flori.Asta inseamna ca sora mea Cristine..............
CITEȘTI
Fetita Moarta
Short StoryCelestine este o fetita in vârstă de 7 ani care a murit la 16.ea afla ca este adoptată si tatăl ei o salvează si o ajuta sa se întoarcă pe pământ.Citiți si veti afla mai multe!