Primul videoclip .

548 22 0
                                    


Buna, eu sunt Perrie Tomlinson da sora marelui cântăreț Louis Tomlinson pe care îl urăsc , în acești 4 ani de zile nici nu ma vizitat sau măcar să îmi dea un telefon de ziua mea, dar să-l lăsăm pe fratele meu, să vă spun despre mine, am 19 ani ,par blond si ochi albaștri. Împreună cu prietenele mele cele mai bune Jade,Jesy si Leigh-Anne vom merge azi să filmam primul nostru videoclip "Move" da, va întrebați cum am ajuns să facem primul nostru videoclip pai să vă spun, părinții mei sunt oameni de afaceri , iar de ziua mea mi-au făcut cadou pentru mine și prietenele mele ducandune la casa de discuri al lui Simon Cowell el ne-a ascultat si i-au plăcut foarte mult vocile noastre, si uite așa am semnat un contract cu el , iar acum facem primul videoclip.

Așa că mă duc repede la baie si fac un dus lung si relaxant, după 15 minute ies afară din baie cu un prosop înfășurat în jurul corpului meu.
Decid să îmi usuc părul cu feonul si să-i fac câteva bucle , la machiaj mă dau cu fond de ten, rimel ,creion negru de ochi , un ruj roșu închis și gata machiajul.

Mă ridic de pe scaun si ma poziționeze în fata dulapului de unde scot un tricou alb lărguț si o pereche de pantaloni scurți negri iar în picioare o pereche de sandale bej , ca accesorii îmi pun o pălărie neagră , un lănțișor pe care l-am primit de la mama de ziua mea si niste cercei cu semnul infinitului, mi-am luat geanta si telefonul și am ieșit din camera mea . M-am dus la bucătărie de unde dau de ambii mei părinți care își mâncau micul dejun

-Neata! Spun eu si ii îmbrățișez

-Neata! Scumpo zic ei

-La cât încep filmările? Mă întreabă mama

-Peste 3 ore până atunci mă duc să le i-au pe fete , va las!

-Succes scumpo, spun părinți mei

-Mersi, spun si ies pe ușă. Mă duc în garaj unde dau de comoara mea un ferarry y8 negru, îl iubesc,nu mai stau pe gânduri și mă urc în mașină , mergând către casă lui Jade unde se afla toate fetele, în 5 minute ajung la casa ei si le văd în față casei .

-Hei fetelor, sunteți gata?

-Da haide să mergem , ma sunat Simon că în 10 minute trebuie să fim la studio , ca să ne machieze si sa ne imbrace.

-Ok

Am pornit mașină și am ajuns în câteva minute în față marelui studio a lui Simon , am coborât repede din mașină și am intrat înăuntru.

-Însfârșit a-ți venit , spune Simon, acum haideți ducetiva să vă machiați si sa va îmbrăcați!

_________________________________________________________

După 9 ore de filmat am ajuns si eu acasă, după ce le-am lăsat pe fete, Simon a spus că intr-o săptămână videoclipul va apărea pe toate canalele, abia aștept, dar acum sunt foarte obosită , mă bag repede în pat și adorm dusa.

După o săptămâna

-Perrie vino repede, mă strigă Jade, uite suntem la televizor!

Stăteam toate patru și ne uitam la videoclipul nostru, nu ne venea să credem cât de bine a ieșit.

-Fetelor , am apărut și pe youtube, zice Leigh-Anne bucuroasă

-Serios, nu-mi vine să cred , spun eu entuziasmată.

Louis P.V.S

Eram la bucătărie când băieții mă strigă din living.

Louis vino sa vezi a apărut o nouă trupa Little Mix , mă duc în sufragerie și îi văd pe băieți cum priveau la patru fete, mă pun si eu pe canapea lângă băieți, si când mă uit mai deaproape o văd pe sora mea Perrie nu-mi vine să cred.

-Nu-mi vine să cred! Zic eu cu voce tare

-Nici mi-e , uitate la ele ce bunaciuni sunt, zice Herry

-Ce buna e blonda, zice Zayn

-Nu-mi vine să cred că sora mea Perrie e cantareata, na-m văzuți de 4 ani!

- Blonda e sora ta?, zice Zayn.

-Da, trebuie să-i fac o vizita ! Mi-e dor de ea !

-Pai si pe noi nu ne ei?

-Ok, veniți cu mine!

-Yeeee!

-Taceti acum urmează partea ei! zic eu .

-Doamne , cânta uimitor ,spune Zayn orbit de vocea ei

După ce sa terminat videoclipul ne-am dus toți în camerele noastre și neam făcut bagajele. Dragă surioara mâine însfârșit ai să mă vezi după 4 ani de zile, cu părinții am mai vorbit dar cu ea nu , na-m vrut pentr-u ca nu putem să-i explic că nu mai vin acasa , din cauza asta n-am vorbit cu ea. Am să-i sun pe părinții mei să le spun vestea fără ca ea să afle.

-Buna tata, ce faci?

-Buna fiule ma-m mai vorbit de ceva timp, ești bine?

-Da tata, vroiam sa va spun ca mâine vin acasa.!

-Fiule asta este o veste minunata, am să-i spun si mamei tale și lui Perrie!

-Tata am o rugăminte la tine, te rog să nu-i zici lui Perrie ,vreau să-i fac o surpriză!

-Bine fiule ,te așteptam la noi!

-A ,tata am uitat să-ți mai spun ceva!

-Spune fiule!

-Voi veni împreună cu trupa.

-Foarte bine fiule, va așteptăm, abia aștept să-mi dau vestea mamei tale!

-Bine, tata te las ne vedem mâine!

Perrie P.V.S

În seara asta fetele au decis să doarmă la mine , așa că am dat o petrecere în pijamale, ne-am cumpărat pizza, înghețată, ciocolata, Coca-Cola și alte prostii. Am decis să ne uităm la un film de groaza, așa că am decis să băgăm "Căsuța din copac" . Ne-am speriat și eu și fetele de monstrul din pădure care omora copii si ii agata in copaci. După filmul de groază am decis să ne uităm la "Paper Town" dar na-m apucat să ne uităm la tot ca am închis televizorul si ne-am culcat. Nu stiu dece dar mâine presimt că va fi o zi proasta.

Primul capitol este gata!!!

ByHerryStyles007

Sora lui Louis Tomlinson (Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum