-Kateeeee!!!!
Ma-m trezit brusc din pat și eu și fetele și ne-am amintit imediat ce le-am făcut băieților si am început să râdem.
-Mancarea mea! Tipa Niall. Sa vedeți ce va fac!
-Fixativele mele! Kate!!!!
-Kateeeee, sunt ud leoarcă!!! Zipa Louis nervos.
-Asa va trebuie dacă ne-ați speriat aseara! Tip eu , cred că m-au auzi si vecinii de-a laturi.
-Veti plăti pentru asta strigă Harry nervos.
-In visele voastre! Tipa Jesy.
Am decis împreună cu fetele să coborâm jos și să râdem de ei. Am ajuns in living si vedeam că se chinuiau sa-si de-a vopseaua jos din pat și să-și iei oja de pe unghii.
-Vedeti ce ne-ai făcut?
-Normal ca doar noi le-am făcut! Spunem si începem să râdem.
-O să plătiți pentr-u asta!
Atunci Zayn ma luat ca pe un sac de cartofi si a urcat sus la el în cameră trantindupa în pat iar apoi să năpustit asupra buzelor mele în fometat. Mi-a pus mâinile după ceafă lui și la-m tras si mai aproape de mine acum corpurile fiind lipite . Sa dezlipit din sărut si se uita la mine zâmbind.
-Te rog ajutama să scap de vopseaua asta din par! Îmi stă oribil în roșu!
-Vino la baie să te curat!
Am mers cu Zayn la Baia mea unde iam dat cu o soluție în cap că să-i iau vopseaua. Apoi eu am ieșit din baie lasandul pe el să facă un dus.
Am coborât jos și le-am dat si băieților cu soluție în păr si au plecat si ei să facă câte un dus.Eu si fetele ne-am dus la bucătărie unde ne-am făcut clatite si cate o cafea iar apoi au coborât băieții care și-au făcu si ei cafea si am împărțit si clătitele cu ei.
-Deci ce propuneți azi să facem? Ii întreb eu!
-Ce ziceți să mergem la pădure și să facem un picnic? Spune Niall.
-Ti-e tot l mâncare îți stă gândul? Spune Harry iar noi toți începem să râdem.
-Deci altcineva,ideii?
-Pai putem rămâne acasă să ne uităm la un film și așa putem să ne chemăm si noi iubitele! Spune Liam.
-Na-r fi o idee ea. Spune Louis. Așa am si eu oportunitatea să vi-o prezint pe Eleonor.
-Pai atunci așa ramane! Spune Jade.
CITEȘTI
Sora lui Louis Tomlinson (Fan Fiction)
RandomPerrie Tomlinson ,da sora marelui cântăreț Louis Tomlinson din trupa One Direction. Perrie începe o carieră solo împreună cu prietenele ei Jade,Jesy si Leigh-Anne, dar ce se va întâmpla cu Perrie când Louis vine să o viziteze împreună cu trupa lui...