Credeati ca a-ti scapat??

195 16 5
                                    

Usa se deachide iar in fata ei apar Niall cu Liam.

-Sa va vedeti fetele! Spune Liam iar toti incep sa rada.

Din debara iesa si Harry , Louis si Zayn si incep si ei sa rada.

-Voi nu sunteti normali la cap! Spune Jade nervoasa.

-Zayn a fost minunat planul tau, spune Louis iar apoi bate palma cu el.

- O sa platiti pentr-u asta!

- Ne tremura chilotii pe noi de frica! Spune Niall iar apoi baietii incep sa rada.

-Haideti fetelor la mine in camera! O sa vada ei!

Baietii radeau pe burta iar noi am urcat la mine in camera.

-Fetelor am un plan genial ! Spun eu zambind malefic.

-Sa te auzim! Spun fetele in timp ce toate ne asezam in pat.

-Deci,cand baietii adorm o sa intram la ei in camera. Lui Harry ii facem parul cu placa ,il dam cu oja negra si il machem pe fata .Lui Zain ii dam cu pasta de dinți pe fata si ii furăm toate fixativele . Lui Liam ii punem linguri si lingurite peste tot in camera , il machiem si pe el si ii facem parul negru. Lui Niall ii luam toate rezervele de mancare il machiem si ii facem unghiile cu rosu iar parul il vopsim in albastru. Iar pentru Louis am ceva mai special. Il machiem ii facem parul cu rosu si il scoatem afara si il punem pe salteaua din piscina.

-Wow asta da plan! Spunem si zambim toate.

E ora 3:00 dimineata am asteptat ca baietii sa adoarma si sa ne punem in aplicare planul. Prmadata am in trat in camera lui Harry si ne-am aplicat planul apoi au urmat Niall ,Liam ,Zayn iar la sfarsit Louis . Dula ce ne-am dus la bun sfarsit planul am urcat la noi in camera nu inainte de-a ne inchide usa pentr-u ca stiu ca o sa fie nervosi. Ne-am urcat in pat si am adormit ca niste ingerasi ca si cum nu sa intamplat nimik.

Am facut un capitol scurt,promit ca urmatorul capitol o sa fie mai lung . Eu tocmai azi am terminat scoala in Getmania si o sa am mai mult timp sa scriu . Va pwp!! :*

By HarryStyles007

Sora lui Louis Tomlinson (Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum