Kader ~ 1.Bölüm
Bella, yaşadıklarının sadece bir kabus olmasını dileyerek gözlerini açtı.Ama her şey gerçekti..
Kasıklarını tutarak ayağa kalktı ve yerdeki yarı parçalanmış kıyafetlerini aldı.Hemen üstünü giydi ve eşyalardan tutunarak kulübeden çıktı. Ceketi yırtık kıyafetlerini az-çok örtüyordu.
...
Yavaş yavaş yürüyordu caddede. Bir yandan da ağlıyor, ailesine ne diyeceğini düşünüyordu.
Bunları düşünürken eve geldiğini fark etti. Zile bastı ve kapının açılmasını bekledi.
Kimse açmıyordu.Normalde annesi bu saatte evde olurdu..
Ceketinin cebinden anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı.
Yine kasıklarını tutarak banyoya girdi. Yarı yırtık kıyafetlerini tamamen yırtıp kendini küvete attı.
*
Saçlarını kuruttu ve odaya üstünü giyinmeye gitti. Siyah bir bluz ve kot pantolon çıkarıp giydi.Saçlarını açık bıraktı ve hızla spor ayakkabısını ayağına geçirdi.
Aşağı inmeden önce büyük aynaya baktı ve ağlamaya başladı. Gözleri kıpkırmızıydı. Kolunda ve boynunda hafif morluklar vardı.Göğüsleri ve özel bölgesi ağrıyordu.
Kasıklarını tuttu ve aşağı kata indi. Yürüyecek hali olmadığı için bahçedeki bisikleti aldı ve babasının ofisine doğru ilerledi.
Avukattı babası.Washington'ın en iyi avukatlarındandı hatta.
Zile bastı, bastı, bastı.. Tam arkasını dönüp gidecekken; babasının sekreteri kapıyı açtı.Acıyarak baktı Bella'ya..
''Andrea babam nerede ?''
Andrea ağlamaya başladı ve içeri girdi. Bella endişelenmeye başlamıştı. Babası ve annesi neredeydi ?!
Kapıda Charlie'nin yakın arkadaşı George göründüç
''George amca, ne oldu?!''
''Kızım annen ve baban...''
''E-Evet.?'' dedi Bella korkarak..
''Charlie ve Renee gece trafik kazası geçirmiş ve..Ve ikiside ölmüş.'' ( Bu Olaylar Bella Tecavüze Uğradığında Oluyor.)
Bella birden yere yığıldı.
Dün gece tecavüze uğramıştu ve bu sabahta ailesinin öldüğünü öğreniyordu.
''Tanrı benden nefret ediyor..'' diye düşündü....
*
''Merhaba Bella, ben Carlisle Cullen.Buda eşim Esme.'' Bella başını kaldırdı ve konuşan adama baktı.
''Merhaba..''
''Bella, biz Charlie'yle çok yakın arkadaştık.Onu çok severdim..Ölmesine çok üzüldüm..'' Bella sadece kafasını salladı.
''Eğer, eğer kabul edersen bizimle kalmanı istiyoruz.''
~ Bellanın Ağzından Devam. ~
Ah, harika! Şimdide beni evlat ediniyorlardı.
''Bay Cullen, başımın çaresine bakabilirim.Evlatlık falan alınmak istemiyorum.'' dedim sert bir sesle.
''Tatlım, yanlış anladın.Biz sadece bizimle birlikte kalmanı istiyoruz.Carlisle senin amcan sayılır..'' dedi Esme gülümseyerek.
Kabul etmekten başka çarem yoktu...O koca evde yalnız başıma kalamazdım..Kafamı salladım ve;
''Ne zaman gidiyoruz ?'' dedim.
*
''Ah, bunlarda bizim çocuklarımız.'' dedi Esme ve bana merakla bakan 4 gence döndü.
Diken saçlı bir kız bana yaklaştı ve ; ''Ben Alice, memnun oldum.'' dedi elini uzatarak. ''Bella.'' dedim ve elini sıktım. Sarışın olan çocuğu göstererek ; ''Bu Jasper.'' dedi. Kafamı salladım sadece.
Büyük, kaslı olanı işaret etti ve ;
''Bu Emmett.'' dedi.Sonra da onun yanındaki sarışın kızı gösterdi.
''Ve buda Rosalie.'' dedi.
Carlisle Alice'e ;
''Edward nerede ?''
''Odasında.'' dedi iri olan.
''Emmett, Edward'ı çağır.''
Emmett hızla üst kata çıktı Edward denilen çocuğu çağırmaya çıktı..
~ Yazar'ın Ağzından ~
''Buda Edward.'' dedi Carlisle Edward'ı işaret ederekç Bella dikkatlice Edward'ı inceliyordu.Bronz renkli, dağınık saçları bir yerlerden hatırlıyor gibiydi..
Edward bu kızı bir yerlerden hatırladığını düşünüyordu. Kahverengimsi saçları çok tanıdıktı. Yoksa dğn geceki kız..? 'Ah, saçmalama Ed!' dedi kendi kendine. Kıza elini uzattı ve
''Merhaba, Ben Edward.'' dedi. Bella, Edward'ın uzattığı elini tuttu ve
''Bella.'' dedi.
Edward'ın gözü kızın bilekliğine kaydı.Bu bilekliği hatılrlıyordu. Bu bileklik dün gece zorla sahip olduğu kızda da vardı!
Herkes yerine! Kader daha yeni başlıyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader
ChickLit"Yapma.. Yalvarırım bırak beni.." dedi genç kız ağlayarak. Ama bosunaydı. Üstündeki adamın onu bırakacagı falan yoktu. Elleri Bella'nın gögüslerine gitti. Oksadı önce, sonrada öptü. Daha sonra kalçasına gitti elleri. Bacaklarını oksadı yav...