1-GERÇEKTEN TEHLİKEDE MİYİZ?[1]

141 31 15
                                    

Fenomenleri uzun bir süredir inceleyen birisi olarak, UFO'ların varlığına dair şüphelerim yoktur. UFO'lar, yani Uçan Tanımlan(a)mayan Cisimler, "tanımlan(a)mayan" demektir, çünkü o koşullarda ve o zaman içerisinde gören kişi tarafından ne olduğu anlaşılmamıştır. Bir pilot, meteorolog ya da astronom dışında birçok insan gökyüzündeki şeyleri tanımlamakla zorlanabilir. Ayrıca bir psikologun açıklayabileceği bazı deneyimleri birçok insan da anlamayabilir. Uzaylı karşılaşmalarıyla, bir açıklamanın genelde gökyüzünde değil ama aklımızda olduğunu görebiliyoruz. İnsanlar şekil-arayan canlılardır ve beyinlerimiz anında tanımlayamadığımız şeylerden anlam çıkarmaya çalışır. Genel olarak gördüğümüz ve deneyimlediğimiz şeylerde değerlendirmelerimiz doğru çıkabilir, ama birçok zaman da yanlış kavrayabilir, anlayabilir ve hatırlayabiliriz. Uzaylılarla karşılaşan ve UFO gördüklerini iddia edenler deli muamelesi görmektedir, ama hepimiz aynı yanıltıcı beyinlere sahibiz. Bazı insanlar şüpheci ya da bilimsel açıklamaları ararken, diğerleri bir şeyi açıklayamadıkları için ve başkaları da açıklayamadığı için bu deneyimin mistik ya da açıklanamaz olduğunu söyler. Bütün bunlarla beraber, burada iddia edilen 10 tane Uzaylı Karşılaşmalarını inceleyeceğiz.

(1) Sığır Katliamları

İddia: Uzaylı ziyaretçiler insanları kaçırmadıkları , bedenlerine bir şeyler koymadıkları , ya da ekinlerde çemberler yapmadıkları zaman, sığırları keserler ve bunu ya araştırma yapmak için ya da sadistçe davranmayı sevdikleri için yaparlar. 1970'lerden beri yüzlerce hayvan açıklanamayan şekillerde ölü olarak bulunmuştur, mesela "hassas ameliyat" ile organların çıkarılması ya da kanların emilmesi gibi.

Hikayenin Aslı: Çiftlik hayvanların yırtılması bin yıl boyunca çiftçilerin başına gelen bir şeydir, ama (toplum UFO'lara merak duyduğunda) bunun sebebi birkaç on sene önce Uzaylılar tarafından yapıldığı iddia edilmiştir. Araştırmalar gösteriyor ki hayvanlardaki bu "gizemli" özellikler gerçekte sıradan şeylerdir; Doğal bir süreç ile ya çürümesi ya da leş yiyen hayvanlar tarafından saldırıya uğramaları gibi. Bu fenomenin sebebi sadece Uzaylılar değil, aynı zamanda Satanist kültler ve Hispanic (İspanyol ırkından) halk-bilimindeki korkunç Chupacabra yaratığı olarak da görülmüştür.

~HAYATTAN BİLGİLER~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin