Füligérő vigyorral mentem oda hozzá és kinyitottam az ajtaját, de amit láttam attól egyből ledermedtem...
-Szia!- köszönt széles vigyorral 5 fiú.
- Sziasztok! - villantottam feléjük egy 100 wattos mosolyt, és bepattantam Liam ölébe.
1. Mert Harry vezetett!
2. Mert már nem volt hely!
Liam karjait a derekam köré fonta és fáradtan lefejelte a vállamat. Hát...Egy kicsit fájt, de le kell engedni.
- Mi van Li, elfogyott az energia?-kérdeztem kuncogva és megböktem a fejét.
- Ajj hagyáááál!-vinnyogta fáradtan Li.- Túl kényelmes a vállad.
Én még egy picit fujtattam, majd elkezdtem a bulin gondolkodni. A buliról csak annyit, hogy a csajokkal,vagyis a híresneves barátnőkkel, minket így hív a média,pedig én nem vagyok barátnő.... Na de csak arról van szó, hogy meglepetésbulit szervezünk a fiúknak a sikeres hiresséválás miatt. Bocs nem tudtam jobban fogalmazni. Asszem inkább elmagyarázom...
Hát most ért véget az X faktor és az 1D befutott egy új bandaként. És hát... Most volt az első videoklipjük forgatása. Így gondoltuk a csajokkal csinálunk egy meglepibulit!- Min gondolkodsz?- állt meg a piroslámpánál Harry és belenézett a visszapillantóba.
- S..semmin!-vágtam rá talán túl korán mert mind rám szegezték a telintetüket.- De komolyan, csak elbambultam.
- Te tervezel valamit...- mondta Harry rettegve.- Félnem kéne?- remegett meg a hangja.
- Háááát...-húztam az agyukat egy kicsit. Tudom gonosz vagyok, de hát ilyen a természetem.
Egyszerre nyeltek egyet, amin én nem tudtam nem nevetni rajta.Látszott Harryn hogy mondana még valamit, de hát a lámpa közbeszólt, vagyis jobbanmondva átváltott zöldre és hát indulni kellett. Vicces volt látni, ahogy halkan szitkozódva vezet.
Fél óra kocsikázás után végre elérkeztünk a közös házhoz. Ebben a fél órába két dolgot tudtam meg... Egy: utálom a Londoni forgalmat, Kettő: csipke bokor vessző. Három: Ezt nem hagyhattam ki.
Direkt hagytam elölmenni a fiúkat. Hazza még gyanakodott kicsit az úton de aztán ő is megnyugodott, mikor Niall elsütött egy Kop-kop viccet.
Hamar beértünk a házba, ahol síri csend és sötétség honolt. Louis megpróbálta felkapcsolni a villanyt, de az nem reagált.
- Mit szarakodsz már Louis!-szólalt meg Zayn kicsit idegesen.
- Nem akar felkapcsodnin ez a rohadt villany!- kiáltott hátra Lou.Magamban persze jót röhögtem rajtuk. Louis és Zayn ideges. Niall retteg, miközbe ijedt tekintetét ide-oda kapkodja. Harry pedig... Hát ő le se szarja.
Megpróbáltak beljebb merészkedni, mikor megpillantottunk egy magányosan lobogó gyertyát. Ami egy... Koponyában volt. Na ezt már én is furcsáltam, mivel ez ne volt benne a tervben.Niall ugrott vagy 2 métert, mivel valami vagy valaki csörömpölt a konyhánál.
Egyszerre kaptuk arra a fejünket, majd egyből egymásra. Harry gyanakodva nézett engem, de mikor látta hogy nekem sem igazán tiszta hogy mi folyik itt kissé remegve elindult a konyha felé.
Mi, mint a kicsi kutyák, követtük őt az ajtóig.
Úgy néztünk be az ajtón, mint a filmekben. Egymás hegyén hátán, s amit ott láttunk horrorfilmbe illő volt...Hát meghoztam a második részt is! Remélem tetszik, bár szerintem szar lett...
~ ST ~