3.

346 27 9
                                    

A konyhában kis gyertyák égtek, ilyesztő árnyakat festve a falra, amin egy jelzés volt. Egy, megjegyzem elég rondán ferajzolt, kéz mutatott a nagyszoba felé.

Óvatosan lépkedve mentünk a mutatott irányba. Niall eközben megijedt, egy képtől, a villanykapcsolótól, a pinceajtótól, és egy keksztől ami a földön maradhatott. De hogy honnan.... Azt nem tudom.

Harry ment elöl, utánna meg sorban Liam, és a többiek. Én maradtam leghátra. Mindenki meredten bámult előre, senki sem mert máshova nézni. Az én szemem megakadt egy kis cetlin, ami egy szélen volt. Nekem címezték, elég csúnya írással volt rávésve, hogy: Reachel. Óvatosan lemaradtam a töbiektől, és széthajtottam a cetlit.

Picit eltértünk a megbeszélttől, bocsesz :p De ezt nem hagyhattuk ki. Van egy jelmez a szék mögött. Vedd fel és menj az emeletre és bújj el a vendégszobában. Helyezkedj az ajtó elé, és állj úgy mint aki most kellt fel a sírból :'D- az íráson látszott, hogy szakad a röhögéstől- hajcsd előre a parókát(?), és ilyezd meg a bejövőket :p.
K.

Hangtalanul menyúltam a szék mögé, és előhúztam a jelmezem. Hát ez sem lesz egy normális buli. Nekünk sosem sikerül balhé, vagy valami kalamajka nélkül.

Átvettem a fehér, alul direkt megrongált és összekoszolt, ruhát. Már rájöttem mit vagyis kit kell játszak.

Felvettem a fekete parókát, és elinduktam óvatosan az emeletre. Hirtelen megütötte a fülemet, Harry kétségbeesett hangja.

- Hol van Reach?!-suttogta ingerülten.

- Az elöb még itt volt!- hallatszott Louis elfojtott hangja.

Halkan felkuncogtam. Tuti utálni fognak egy ideig, kb. 5 percig, majd mindd nevetünk, de az arcukért, amit látni fogok, mikor benyitnak, azért ezt is vállalom. Picit feltört a gonosz énem :-)

Már az emeleten jártam, valahol a fürdő környékén, mikor hirtelen kinyilt az ajtaja, és valaki egy erős rántással be is húzott.

Kissé kábultan huppantam le egy székre ( A Fürdőben?!!!!)

- Szijaaaaa- vigyorgott a képembe Kat. Róla annyit kell tudni, hogy nagyon jó sminkes,és asszem annak is akar menni. De leginkább a horror sminkekhez ért. - Kira mondta, hogy segítsek rémisztőbbé válni.-kacsintott vigyorogva.

- Mit kennél rám?- kérdeztem picit félve. Azóta nem bízom a tehetségében, mióta sziveskedett kifesteni engem. Egy bohócnak!!!
- Csak egy kis vöröset, a vérnek(?), meg fehéret, hogy sápadtabb legyél, és feketét a szemed köré.-sorolta izgatottan.

Hosszan sóhajtottam egyet, majd aprót bólintottam és neki is látott.

Pár percel késöbb hófehér arccal, szem alattibfekete karikákkal, és "véres" szájjal ballagtam a helyemre.

Megálltam pont úgy, hogyha benyit valaki ne találjon orrba.
Hosszú fekete parókámat előre döntöttem, kezemet felemeltem, és úgy tartottam mint egy zombi kb. Mindeközbe hallottam néhánykiáltást lenntről, azokon elkuncogtam magam párszor.

Egy idő után semmit sem hallottam, a karom is kezdett fáradni, és én is elbóbiskoltam.
Valamikor úgy tíz perccel késöbb ujjab kiáltás hallattszott, a kedves kis Nialltól. Biztos Kat megijesztette... Ebből tudtam, hogy már az emeleten jártak.

Kezemből azonnal elszált a zsibbadás, az adrenalin szétáradt a testemben, és a szíve az izgalomban majdnem kiugrott a helyéről.

De ezt nem szabadott kimutassam. Ujra beáltam a leghihetőbb pozicióba és vártam.

Az ajtó rése alatt láttam, hogy felkapcsolták az előszobavillanyt, és halkan sutyorognak valamit.

- Nézzünk be a vendégszobába, oda is mutat egy jel.- hallottam Louis remegő hangját.

- De a folyósó vége fele is mutat egy.- akadékoskodott Liam.

Egy ideig még veszekedtek, majd meghallottam Harry picit ingerült suttogó hangját.

- Elég!-szólt rájuk- elöbb benézhetünk a szobába, s ha ne találunk semmit továbbmegyünk jó?

Gondolom beleegyeztek, mert meg sem szólaltak.

Hallottam a közekedő lépteiket, ami benne csak fokozta az izgalmat.

A kilincs óvatosan és lassan,meg persze nyekeregve fordult el. Az ajtó lassan kitárult, és az előszobában égő lámpa félye behatolt a sötét szobába. Elinte csa egy kis sáv látszott,majd valamelyikük felbátorodhatott, mivel hirtelen erős fény ért engem.

Hangos kiáltások, majd pár nagy puffanást hallottam. Kinyitottam az eddig becsukott szemeimet. Nem állt senki sem az ajtóban.

Óvatosan kimerészkedtem, majd megláttam jobboldalt Liamot, amit a földön ül, rémült arccal, és a szívénél markolássza a pólóját.

A többiek abaloldalon egymást ölelve méregettek engem.

- S....Samara?!- kiáltott fel hirtelen Liam, majd megpróbálta távolabb lökni magát tőlem.

- Nem-szólaltam meg nyugottan-Reachel.

Liam ledermedt, de csak ezután kapott szivinfartust,mikor hirtelen.....

Itt egy hosszabbacska rész, remélem tetszett. Vote és komment, kritika is lehet ;-)

~ ST ~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 09, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Legjobb Barátom Egy HírességUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum