Antroji dalis

311 18 5
                                    

Rugsėjo 1 diena
*Geistės pov.
Atsimerkiau... Mane prikėlė pro langą sklindantys saulės spinduliai. Jie taip maloniai šildė mano veidą, kad net sutingau ir nebenorėjau išlipti iš lovos. Bet reikėjo keltis. Atsikėliau nuėjau į vonia, nusiprausiau veidą, išsiploviau dantis, išsišukavau išplautus ir žvilgančius plaukus. Persirengiau ir žygiavau į virtuvę kur manęs laukė kakava su sumuštiniu ir pinigai auklėtojos gėlei nupirkti. Nuvažiavau į mamos darbą (kuris priepat mokyklos, jos nuosavą grožio saloną) ir man padarė šukuosena (lengvas garbanas), bei nupirkau gėlę. Nužygiavau į mokyklą kur jau dvyliktokai vedė pirmokus, o visi kiti stovėjo. Susiradau savo Beste :3 (Viktorija, kitaip Vika). Paplepėjom ir tada visi ėjo į savo klases... Ir tada visi klasiokai buvo jau suėje ir tada Girgzd ir atsivėre durys. Visi puolė žiūrėt, o aš viena žiūrėjau į auklėtoja kuri buvo priekyje. Iš mano klasiokių alpimo supratau, kad tai vaikinas...Tai ir buvo...

***
Jacob pov.

Na prasidėjo ta visa suknista vieta kai bla bla bla sako... Įėjau į klasę ir visi puolė žiūrėt į mane (šiektiek vėlavau, nes daug žmonių buvo). Tik viena mergina lengvai garbanotais, žvilgančiais, rudais plaukais buvo nusisukusi ir visiškai nekreipė demesio į mane. Ji labiausiai ir mane sužavėjo savo užsisipirymu kuris truko vos dvi minutes ir kai ji atsisuko...... O ..... Dem...... Jos žydros tobulos akys, panašios į mano, bet gražesnės. Aš iškarto supratau, kad ji išskirtinė. Kaip sakant Meilė iš pirmo žvilgsnio. Kadangi turėjome susipažinti ir jos vardas tiesiog toks omg nesu girdėjas tokio nuostabaus vardo: Geistė.

Geistės pov.

Kai sedėjau nebegalėjau ištverti nepažiūrėjus į jį ir tiesiog negalėjau atitraukti nuo jo akių jis tiesiog tbl: Rudi plaukai, žydros akys ir neprilygstama šypsena .

Geistės ir Jacob pov.

Grįžau namo ir visą vakarą galvojau apie ją, jį.

Tikiuosi patiko 2 dalis
Myliu Goldenas😈

Netikėtina Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon