Pagi...
Kring!! Kring!!
Alarm Naeun berbunyi menandakan Naeun perlu bangun dan bersiap untuk pergi kerja...
"Bising!" Naeun menutup alarm tersebut
5 minutes later...
Kring!! Kring!!Alarm Naeun berbunyi lagi sekali...
"Yalah yalah..aku bangun la ni wahai alarm.." Kata Naeun dan terus menutup alarm tersebut.... Naeun mencapai tualanya Dan bersiap sedia...
Skip
Naeun sampai ke tempat kerjanya...dia berkerja sebagai seorang doktor...Dia Masuk ke dalam Hospital...
"Mat pagi Naeun.." kata kawan sekerjanya iaitu Jung Eunji atau dipanggil sebagai Eunji..
"Pagi.." Balas Naeun lemah...
"Dah kenapa kau ni?" tanya Eunji..
"Aku laparlah...tak sempat serapan tadi..." balas Naeun
"Lah lapar pula...dah jom lah kita serapan sama sama..aku pun lapar ni..." ajak Eunji...
"JOM!!" kata Naeun dengan kuat kerana gembira....
"Yah!Bising la..." kata Eunji
"Hehe..Mian... aku terlampau excited" kata Naeun tersenyum...
Skip..
Cafe...
"Yah Naeun" panggil Eunji..
"Bwo?" tanya Naeun
"Bila kau nak cari namchin lagi?"
Naeun terdiam seketika...
"Aku tak nak...lepas peristiwa tu aku dah tak nak Jatuh cinta
lagi.." balas Naeun sedih.."Cuba kau lupakan pasal peristiwa tu...dah lama berlalu pun.." kata Eunji sambil menepuk bahu Naeun..
Naeun menggeleng..."Aku tak dapat lupakan...selamanya..."
Flashback
Dulu Naeun mempunyai Namchin bernama Taemin yang baginya sangatlah baik,kacak,setia Dan sebagainya...tetapi rupanya Taemin tak begitu...
Taemin menggunakan Naeun supaya dia dapat rapat dengan Jiyeon iaitu kawan Naeun..
Suatu hari Naeun ternampak Taemin Dan Jiyeon sedang bercumbu di taman permainan...Naeun berasa seperti nak sangat bunuh diri kerana terlalu sedih....dia tak sangka bahawa mereka sanggup buat begitu di belakangnya..
Naeun menjejakkan kaki ke arah mereka Dan berkata....
"Taemin!" Naeun menyebut Nama Taemin dengan kuat..
secara automatik Taemin Dan Jiyeon berhenti dan memandang ke arah suara itu...
"Naeun?!" kata Taemin terkejut
"Sanggup awak...awak buat begitu di belakang saya...dah berapa lama hubungan kamu hah?!"
"Naeun..ini tak seperti yang awak fikiran.." kata Jiyeon
"Kau Jiyeon..aku ingat kau kawan aku lain daripada yang lain...rupanya kau pun sama!" Naeun dah membara...
"Taemin rupanya kau sengaja rapat dengan aku semata mata untuk dekat dengan Jiyeon je kan?!Dah..kita BREAK UP!" kata Naeun Dan terus berlalu pergi dengan hati yang hancur...
Sejak dari peristiwa itu Naeun berjanji bahawa dia tidak akan jatuh cinta lagi dan tidak akan mempercayai lelaki kerana baginya lelaki semuanya sama...
End flashback..
-------------------------"Nanti tak de yang jaga kau di rumah...kau sorang je kan?"
"Yelah...tapi aku kan ada kau." Naeun tersenyum
"Yaish...kau Ni kan.." Kata Eunji...
Bersambung..
-------------------------
Mungkin setiap part ni panjang dia macam ni je...hehe tapi nanti saya akan berusaha buat lebih panjang..BTW please vote and comment OKAY!?..^^