Naeun baru sahaja balik dari kerja...
"Huh..Penatnya!" Kata Naeun lalu meletakkan begnya di sofa...
Naeun terus duduk Dan menyandar di kepala sofa lalu menutup matanya sekejap...
Prang!!
Naeun terkejut mendengar bunyi seperti barang terjatuh di belakang rumahnya..
"Tikus Kali kot..." Naeun berfikir positive Dan tidak memikirkan Negative...Naeun kembali menutup matanya..
Tong!
Lagi sekali Naeun terdengar bunyi..tetapi Kali ini Naeun terdengar seperti bunyi sesuatu yang ditendang..Naeun takut..dah lah malam malam ni..."Siapa di belakang tu?!" kata Naeun dengan kuat...Naeun beranikan dirinya untuk melihat apa yang ada di belakang rumahnya...
"Siapa di luar tu?!" kata Naeun lagi sekali...Naeun mengambil pisau yang ada di dapur...Naeun membuka perlahan lahan pintu belakangnya...
"Yah!!!" Naeun hendak menyerang tetapi tiada apa apa di situ...Apabila Naeun menoleh ke sebelah kanan,Naeun ternampak satu susuk badan yang terbaring di sebelah kolam ikannya...
Naeun melangkah ke arah susuk badan itu...Naeun melihatnya...rupa rupanya susuk itu ialah seorang lelaki yang luka pada tangan sebelah kanan lelaki itu...
"Awak...?" Naeun cuba membangunkan lelaki itu..namun lelaki itu langsung tak begerak
"Awak..?" Sekali lagi Naeun mencuba tetapi tidak berjaya..
Naeun terdengar bunyi nafas lelaki itu..sangat jelas dan kuat...seperti orang yang baru lepas berlari
Naeun memapah lelaki itu masuk ke dalam rumahnya..boleh tahan kuat Naeun ni...
SKIP
Someone POV
Aku sedar dari pengsan aku...aku sedar yang aku sekarang ada di dalam satu bilik...aku melihat sekeliling aku..Aku perasan ada seorang perempuan duduk di kerusi sebelah aku....
"Dah sedar pun.." kata perempuan itu kepada aku..Aku angguk..
"Saya di mana ni..?" aku bertanya kepada perempuan itu..
"Awak ada di rumah saya...Dan ini bilik saya...tadi saya nampak awak pengsan kat belakang rumah saya..macam mana awak boleh ada di situ?" dia menjawab kemudian menanya aku kembali..
Aku hanya diam Dan melihat tangan aku yang luka sudah pun dibalut...
"Oh Lupa..Nama saya Son Naeun boleh panggil Naeun.." Naeun menghulurkan tangannya dan mengenalkan dirinya pada aku..
"Kim Seokjin or Jin" Aku membalasnya ringkas Dan menyambut salam Naeun..
Dia hanya tersenyum lebar apabila melihat aku...
"Awak ada apa apa nak makan?" tanya nya
Aku menggeleng.. tiba tiba perut aku berbunyi meminta makanan...spoil betul perut aku ni...
"Hah..awak lapar..Saya masakkan awak Bubur ayam.. boleh?"
Aku angguk Dan memberikan senyuman kepadanya...Dia terus berlalu pergi kedapur...
Bersambung...
------------------------- Macam mana dengan part ni?tak lah panjang..sama je..pendek...BTW..saya ada ff lain..tajuknya Love Is Not Over..Jimin Dan Nerin(readers) yang watak utama Kat ff tu..Bacalah ye..Please vote and comment ..^^