După cum am spus sunt o "tocilară " .
Dar asta nu e tot...viaţa mea a devenit complicată.
°cu mulţi ani în urmă °Eu ❤
Mergeam cu maşina la bunica la ţară, era întuneric si multă ceaţă. Un om aştepta o maşină, eu am oprit şi l-am întrebat:
Eu: Bună!Cum vă numiţi?
Persoana: Bună! Ma numesc Kay.
Tu cum te numeşti ?
Eu:Ma numesc Michella!
Kay:Unde mergi la ora asta târzie?
Eu: Merg la bunica la ţară...
Kay:Coincidenţă, acolo merg şi eu...pot veni cu tine?
Eu:Sigur, vin-o în maşina!El e Kay 👆👆❤👆👆
°După câteva ore de mers cu maşina °
Eu: Am ajuns...
Kay:Aşa se pare...Kay m-a privit timp de câteva minute apoi s-a apropiat de mine şi mi-a spus:
Kay:Miroşi aşa frumos...Eu puţin îngândurată am rãmas nemişcată...
Eu:Ăăă... noapte bună!
Kay:Noapte bună!
M-am întors pentru o clipă, iar când m-am uitat spre el...nu mai era,pur şi simplu dispăruse.
Am plecat spre casa bunicii înfricoşată de ceea ce s-a întâmplat mai devreme.
Bunica dormea,m-am gândit să nu o trezesc şi să îi fac o surpriză dimineaţa.
M-am dus în vechea mea cameră plină de praf şi pânze de păianjen...
Am simţit un miros de fum dar l-am ignorat si m-am pus in patul meu prăfuit şi vechi.
Mirosul de fum se simţea tot mai tare,iar eu...eram confuză, mă gândeam încontinuu la acel băiat misterios şi ciudat.
La un moment dat o flacăra uriaşă de foc a cuprins casa,m-am panicat și am ieşit repede pe fereastră.
Îmi era aşa frig și foame...m-am dus repede să caut un loc unde să stau peste noapte şi am dat de Kay...
Kay:Ce te aduce pe aici păpuşa?
Eu:Termină Kay...casa bunicii a luat foc,bunica a murit, nu mai am unde să stau peste noapte...ajută-mă te rog!!!
Kay:Hmm...ok poţi sta la mine acasă cât timp vrei.
Eu:Mulţumesc!!!!! ❤Eram atât de fermecată de el,încât nu am observat că salivez...😂ştiu nu?
El a păşit uşor spre mine şi m-a sărutat ...am rămas fără cuvinte.Am plecat îmreună în casă.
Eram in camera lui lângă foc...deodată am observat că e zgariat la faţa.
Eu:Cu cine te-ai bătut?
Kay:Amm...cu nimeni
Eu:Haide Kay, e evident că te-ai bătut cu cineva...
Kay:Nu Michella,defapt este o cicatrice... o am acolo din, din totdeauna.
Eu:Ah...scuze!
Kay:Nu e nici o problemă...L-am rugat pe Kay să îmi aducă ceva de mâncare, a venit din bucătărie şi mi-a adus de mâncare...
El s-a împiedicat... a scăpat farfuria şi a cazut peste ea,era plin de sânge... s-a întors repede, eu am dat fuga repede să aduc serveţele ...când am încercat sã îl şterg de sânge am observat că... sângele dispăruse.
Speriată şi confuză l-am întrebat: Eu:Ce....ce s-a întâmplat???
Kay:Ămm... nimic
Eu:Nimic?Erai plin de sânge, cum poţi spune că nu s-a intamplat nimic?~VA URMA~
CITEȘTI
Viata...
RandomViaţa poate fi perfectă, poate fi răutăcioasă şi poate fi contra ta mereu. În cazul meu este contra mea... Viaţa mea putea fi normală ,dar din păcate există oameni in care pur şi simplu nu poti avea incredere,pur si simplu se prefac ca sunt prieten...