Vrajita...

20 2 0
                                    

***Emily era foarte timida,îşi tinea capul aplecat mereu si de abia scotea doua vorbe.
Deodată telefonul lui Kay a sunat.
Kay:Alo...
Dar nimeni nu raspundea...
Kay:Ăăă, e cineva?
Atunci o voce groasa si plina de sarcasm a raspuns:
Persoana de la telefon: Va urmăresc, va cunosc...daca vreti ca Emily si Eveline sa traiasca, Kay....adu-mi-o pe Michella.
Eu:Dar,d...
Kay:shhht,Michella.
Eveline:Dar de ce ?
Kay:Domnule voce misterioasă...
Persoana:Imi poti spune "domnul B"
Kay:Ok domnule B,de ce vrei sa o aducem pe Michella la tine?
Domnul B:Va mai spun o singură data...aduceti-mi fata.
Domnul B a inchis telefonul si fix in acel moment am auzit ticăit-ul unei bombe.Am fugit repede,din fericire nimeni nu a fost ranit prea tare...
Eu:Trebuie sa ma lasati sa plec la el,daca nu vom fii cu toţii in pericol...si asta va fi doar din cauza mea.
Kay:Nu Michella,si in plus... ce vrea omul ăla de la tine?

Telefonul lui Eveline sună.
Domnul B:Deci,imi aduceti fata?
Kay:Nicio...
Eveline:Da.
Kay:Dar,Eveline...ce vrei sa faci?
Eveline i-a spus in şoaptă lui Kay: Eveline: Shhh Kay,am o idee.
Deci,domnule B... unde vreţi sa va ducem fata?
Domnul B: Strada Principală, nr 783 ...
Eveline:O sa va aducem fata...

Apoi Eveline a închis si ne-a explicat:
Eveline: O sa mergem la adresa asta si o sa il ucidem pe domnul B...
Am pornit spre strada principală, am auzit cum cineva respira in spatele meu...era asa întuneric, nu vedeam nimic.
O persoană in negru m-a luat si a fugit cu mine in brate in timp ce eu ţipam:
Eu:Kaaaaaaaay,ajutooooor!!!
Kay:Michella...
Kay si Eveline: Ooo nu...
Kay,Eveline şi Emily au pornit in cautarea mea.
Eu m-am trezit intr-un loc ciudat, eram legata de un scaun si in fata mea se aflau doua persoane in negru,nu le vedeam fata deoarece erau acoperite...in fata unui birou pe un scaun statea o persoana, era in întuneric... nu-i vazusem fata, dar mi-am dat seama ca e domnul B.
Domnul B:Prietenii tai nu au avut o idee prea buna,v-am spus doar ca sunteti urmariti peste tot...si da,v-am dat o adresă greşită.
Nu imi venea a crede ca am fost rapita.
Deodata parca norocul s-a lipit de mine...Kay,Eveline si Emily au apărut pe geam.M-am bucurat asa mult .

~VA URMA~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 26, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum