Gemenii

6 1 0
                                    

Planetele si zodia Gemeni

Planeta guvernatoare: Mercur
Planeta carierei profesionale: Neptun
Planeta dragostei: Jupiter
Planeta câstigurilor financiare: Luna
Planeta sanatatii si a muncii: Pluton
Planeta casei si a familiei: Mercur

Nativul Gemeni este sensibil, energic, comunicativ, iubeste schimbarile; este sociabil, dar adesea indecis. Un nativ Gemeni este mobil, se adapteaza usor, este curios, interesat de multe lucruri, este mediatorul înnascut. Este sociabil si cauta permanent latura vesela a vietii. Bunatatea, talentul diplomatic si negustoresc si usurinta în exprimare îi permit sa abordeze cu succes multe domenii. Nativului Gemeni i se poate reprosa orice în afara faptului ca ar fi plicticos. Activ si creativ, el cauta fascinantul si neobisnuitul.

Gemeni. Caracteristic acestora le este faptul ca sunt într-o continuă vânătoare după ceva nou. Ei sunt cei care știu gustul, compoziția și aroma unui produs alimentar recent lansat pe piață. Din păcate sunt dependenți de fast-food. Mănâncă repede și cu mușcături mari. Nu pot sa trăiasca fără hamburgeri și pizza, dar mănânca mereu cu foarte mare placere portocale, grapefruit, piersici și legumele proaspete.
Punctul slab: gogoșile și ciocolata.Un geaman devine sclavul tau pentru o gogoață caldă, iar pentru ciocolată poate să ucidă, zâmbind. Aroma preferata: iubeste mirosul și gustul cafelei proaspete.

Greseala mea,deoarece trebuia sa incep cu berbecii.Opps.Pupici

Vrei sa stii mai mult despre zodia ta?Where stories live. Discover now