Planetele si zodia Berbec
Planeta guvernatoare: Marte
Planeta carierei profesionale: Saturn
Planeta dragostei: Venus
Planeta câstigurilor financiare: Venus
Planeta distractiei, a creativitatii si speculatiilor: Soarele
Planeta sanatatii si a muncii: Mercur
Planeta casei si a familiei: Luna
Planeta spiritualitatii: Neptun
Planeta calatoriilor, a studiilor si a religiei: Încapatânat si intreprinzator, nativul Berbec îsi urmeaza propriul drum; poate fi chiar îndaratnic. Un Berbec autentic este vioi, întreprinzator si plin de entuziasm pentru tot ce e nou. Cutezator, deseori naiv, e plin de idei, are initiativa si trece imediat la actiune, pentru ca vrea totul cât mai repede. Nativul Berbec se simte în largul sau în situatii clare, nu-i plac ocolisurile si ambiguitatile. Decide fara drept de apel, este foarte rational, vrea si poate conduce. Are aptitudini tehnice si practice.Berbec. Nativiul acestui semn zodiacal este un aventuros în ceea ce priveste alimentele. Este mereu dispus să încerce alimente noi și este atras de tot ceea ce este exotic. Berbecii iubesc condimentele și plante proaspete și nu rezistă în fața mâncărurilor calde.
Punctul slab: alimentele crocante, cu multe ingrediente aromatice. Dă-i să ronțaie săratele și l-ai anihilat. Aromele preferate: lamaia, frunze de mentă și scorțișoara.Cam atit pentru si acest capitol.Voi posta si miine.Sper ca nu va suparati cei care nu va rrgasiti in aceste 3 capitole.Pupici...