...

110 4 0
                                    

Gunler hiz ile akip geciyodu sevdigim cocuk herseyi ogrenmisti bunu pek umursamiyordum nedeninide bilemiyordum. Artik sadece sarkilar dinleyerek kendimi iyi hissetirmeye calisiyordum .Bu zamana kadar asklarimla hep FAIL olmustum . Sevdigim cocugun sevdigi kizin adi marry  onun birde en gicik kankasi var .Jane harryi  vede eskiden sevdigim kaan diye bir cocugu kendine asik etmisti ona her turlu gicik oluyordum eger selen olmasaydi kaan ile kanka olucagimiza sevgili olmustuk . Harriye  gelirsek onun kafasi guzeldi jane denilen kiza  asikti ama marry  denilen kizda jane e  asikti ortalik cok karismisti .Ben artik bunlari umursamiyordum cunku hep ayni seyler oluyordu ve bende bundan sıkılmıştım . unutmak icin hep sarki dinledim. Ben bi erkegi sevdigim zaman onunlada yeni bi sarkiyi sevmeye baslarim ve o sarki ne zaman calinca sevdigim cocugu hatirlarim mesela harry . I hate you i love you diye bi sarkiyi yakistirmistim. Mike a is  stay diye stayi ne zaman dinlersem gozlerim hala doluyor. Sadece dinlemekle kalmadim sarki bile yazmistim bu benim icin cok buyuk bir basariydi . Marrynin ve mikein  fotografini gordukten sonra intikam almak icin harrye asiliyidum her aksam onunla mesajlasip screen shot 'ini cekip bak bana knk dedi diye yoluyodum . Oda tabi cok kiskaniyodu ama ben sadece ell elle olmalarina kizgin degildim marry  benim mike i  sevdigimi biliyordu ve bana gelip demistiki okulda mike  ile ben sadece okulda kilitli kaldik demisti .1 hafta gecti ve mike  sacini kestirmisti ve bana dediki mike in   sacina bak cok havali olmus dedi benim gicikligima yaptigi cok Belliydi!

Benim hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin