Ben: N-ne diyorsun sen ya!
Ali: Bayağı ortak olduk şimdi biz değil mi ya? diyorum!
Adını bilmediğim kızıl saçlı kız: Ali tamam sakin ol!
Ali: Sakin olmak ve şuan ben. Defne'ciğim sen beni galiba hiç tanımamışsın! Şu kızın-
Defne: Tamam Ali yeter sus! diye bağırdı. Ama o nasıl bir bağırmaktır. Kulaklarım çınladı resmen.
Ali: Hepiniz malsınız ya gerçekten hepiniz malsınız. Şu yanımdaki kızın a-. Neyse ya yakında herkes öğrenecek şunun ne halt olduğunu zaten. dedi sonra yanıma Bora geldi ve
Bora: Oğlum lan Selin'i hepiniz rahat bırakın yoksa çok pis-
Ben: Bora sen karışmasana ya. Ben sana demedim mi sen benim artık eski listeme atıldın. Demedim mi söylesene!
Bora: Ama Selin.
Ben: Bir de ağla istersen Bora ya! deyip gittim. Zaten sinirim bozuk bir de şu Bora takıldı peşime ya! Ha bir de Didem var. Üfff üf!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ali...
Şu Selin'in havasını bozmadan gitmeyeceğim bu okuldan! Yeter lan yeter! Ben böyle düşünürken yanıma Elif geldi.
Elif: Merak etme Ali o kızın havasını bozacağız. Sanki aklımı okumuştu
Ben: Sanki aklımı okudum. deyip güldüm.
Elif: Galiba Ömer'in yanında durdukça bir şeyler öğreniyorum. dedi ve yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Engel olacakken dudaklarımız birleşti ve çektiğinde Ömer yanımızdaydı. Ah onun platonik olduğunu bile bile nasıl yaparım bunu.
Ben: Ömer abi bir gelsene konuşalım.
Ömer: Konuşalım Ali. Ne değişecek ki? dedi ve beraber gittik. Elif ise şaşkın bakışlarını üzerimden çekerek Ömer'e yöneltti. Gittiğimizde
Ömer: Ali bana nasıl yaparsın bunu!
Ben: Ömer ben bir şey yapmadım!
Ömer: Ne demek yapmadın! Oğlum gözümün önünde öptün kızı lan!
Ben: Ömer böyle biryere varamazsın istersen zihnimi oku! dedim ve bir anda olduğum yerde durdum ve hareket edemiyordum. Beni etkisi altına aldı ve zihnimi okumaya başladı. Başımın ağrısı dindiğinde işinin bittiğini anladım.
Ömer: Ali b-ben özür di-
Ben: Önemli değil merak etme. Ee iyi miyiz?
Ömer: İyiyiz. dedi. Fakat yüzündeki o hüznü görebiliyordum ve bunu yok edecek tek bir şey var. KAN!
Ben: Abi ya ben acıktım.
Ömer: Acıktıysan kantinden bir tost al ye Ali.
Ben: I-ı ben tost istemiyorum.
Ömer: Olmaz Ali.
Ben: Ömer orman şurası ne olacak bir iki sincap yakalasak?
Ömer: İyi peki ama Defne'yi çağırayım malum sen başladın mı duramıyorsun da. dedi ben de itiraz etmeden kabul ettim çünkü gerçekten duramıyordum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selin...
Hahaha şuan çok mutluyum. Çünkü Didem işi çözüldü! Nasıl mı?
Flashback
Ben: Göreceksin! dedim ve hemen bizim şu okulun hackerını buldum ve durumu anlatmama gerek kalmadan tamam dedi. Ee karşısında bir Selin YILMAZ duruyor. Neyse. Şu Didem'in sosyal medya hesaplarını hackledim. Bakalım instagramda neler konuşmuş. Ne! B-bu Didem'in Bora ile bir barda öpüşme fotoğrafları ve konulmalarına bak sen!
Bora: Didem bak yaptığımız yanlış.
Didem: Aşkım ama ne yapacaksın benim sana ihtiyacım var.
Bora: Aşkım ama Selin var o ne olacak.
Didem: Ah canım sence ben seni Selin'e yedirtirmiyim?
Vay vay vay vaay. Şimdi bakalım bakalım Aslı ile konuşmalarına.
Aslı: Didem yaptığımız şey doğru değil.
Didem: O Selin'den intikamımı almak istiyorum ve Selin Bora'ya sırılsıklam aşık ve ben Bora'yı elinden aldım!
Aslı: Neden!
Didem: Çünkü onun benden üstün ve havalı olmasını çekemiyorum tamam mı. Bu okulun her şeyi ben olmalıyım!
Hahaha demek ben Bora'ya sırılsıklam aşık mışım. Sen şuan bittin Didem!
Flashback son
Evet danışmaya indim ve Zeynep Abla'ya
Ben: Zeynep Abla hemen arkadaşlara küçük bir duyuru yapmam lazım da.
Zeynep A: Tabii Selin'cim yap ama kısa sürsün. dedi ve mikrofonun başına geçtim ve
Ben: Arkadaşlar hepinizi konferans salonuna bekliyorum. Çabuk gelin ama hepiniz tamam mı. dedim ve konferans salonuna çıktım. Bir slayt hazırlatmıştım hacker çocuğa. Çıktığımda herkes oradaydı. Bora ve Didem tabii ki de biri bir köşeye diğeri diğer köşeye oturmuşlardı. Sahneye çıkıp mikrofonu aldım.
Ben: Evet arkadaşlar şimdi öncelikle şöyle başlayayım. Herkesin farklı kişiliklere sahip. Burada gözlerim istemsizce Ali'ye kaydı.
Ben: Benim sınıfımda 19 kişi var ve benim bildiğim kadarıyla 21 yüz var. İki kişi iki yüzlü. Bu kişileri söylemeyeyim sürprizi kaçmasın. Slaytta öpreneceksiniz zaten. dedim ve başlattım. Önce Bora'yla Didem'in konuşması sonra ise Aslı ile konuşması ve en son Bora ile fotosu çıktı. Ben de
Ben: İşte benim Bora'ya aşık olduğumu sanan benim salakozum bunları söylemiş. dedim ve Didem'i çekerek sahneye getirdim. Ve elime makası aldım.
Ben: İşte bu salakozun cezasını çekmesi gerek. dedim ve tokayı kopartıp fırlattım. Sonra da saçından çok küçük bir parça kestim ve sonra da
Ben: Salakoz. Bundan sonra benimle uğraşırsan şu makasla keseceğim miktar azıcık fazla olabilir. dedim ve çıktım. Tam giderken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ali...
Selin'in anonsundan sonra içeri girdim. Sonra çıkarken Selin'i ormana girerken gördüm. Biraz oyun oynamanın zararı olmaz dedim ve Selin'in bastığı her yerden yakmayan ateş çıkarmaya başladım. Çığlıklarını duymak benim için büyük bir zevkti sonra onu azad ettim ve hızlıca koşarak yanından geçtim. Beni farketmedi ama çok kötü ağlamaya başladı. Ben de bir sincap yakaladım ve Ömer ile Defne'ye baktığımda ise onlarda birer sincap yakalamıştı. Sonra içimde bir kıpırtı hissettim. Sanki bir şey beni öylesine çekiyordu ki... Tabii ya. İnsan kanı. Arkamı döndüğümde uzakta Selin'i gördüm. Çok kötü dizini kanatmıştı. Kalbim çarpmaya başladı. Kendimi boşluğa teslim ettim ve koşmaya başladım. Selin'in kaçmasını engellemek için ise her seferinde önüne ateş çıkarıyordum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selin...
Tam ağlarken ayağa kalkmaya çalıştım ve dala takılıp düştüm. Bacağımı neredeyse yardım. Sonra bir parıltı gibi bir şeyin geldiğini gördüm. Bu parıltının içinde fark edebildiğim tek şey iki kırmızı noktaydı. Ve ben de hemen kalkıp koşmaya başladım. Ne önümden ateş çıktı. Allah'ım ahiret geldi de benim mi haberim yok. Ve bir tane daha bir tane daha. Altıma sıçacağım bunlar da ne! Kanamam daha da arttı. Ve durdum. Önüme biri geçti. O parıltı geçti. Ve karşımdaki bildiğimiz Ali'ydi. Tek farkı mavi yerine gözleri kırmızıydı. Y-yoksa. Hayır canım o gerçek değil ki. Sonra bana yaklaşmaya başladı. Gittikçe gözlerindeki kırmızı daha da derinleşirken gözümden bir damla yaş süzüldü ve birden gözleri maviye döndü.
~Son~
Yorumlarınız beni o kadar mutlu etti ki! Anlatamam. Hepinizi çok seviyorum. Çok teşekkür ederim ilginize. 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Su Ve Kan
FanfictionLisenin sahibinin genç ve güzel ve popüler kızı olan Selin'in hayatı lise 4'te mahvolacak. Yılmaz lisesinin çanları son bir intikam için çalacak. Fakat bizim kan bağımlılarının işin içine katmadığı üç şey var: Ateş Su ve Kan! Ah biz insanlar! Her o...