Bölüm 3: Geri Dönüş

199 14 5
                                    

Göz kapaklarımın halter kaldırırcasına açılmak için adeta kendini zorluyordu.
Tanıdık bir ses Selin diye başımda ötüyordu. Bir dakika... Rüya mıydı? Nasıl ben şimdi yine o uzay gemisindeki kolonimde miydim? Gözlerimi zar zor açabildim. Bu Elisa Teyzeydi. Ve başımda ötüyordu.
Elisa Teyze: Selin çabuk çabuk derse geç kalacaksın.
Ben: Tamam Elisa Teyze. deyip kalktım. Fakat hala rüyamın etkisindeydim. Neyse derse gittiğimde hoca derse başlamıştı ama çaktırmadan yerime geçtim.
Hoca: Evet çocuklar şimdi size Dünya'nın nasıl yok olduğunu anlatacağım. Hepiniz ailelerinizin nasıl öldüğünü öğreneceksiniz. Öncelikle Dünya 2016 yılında vampirler tarafından ele geçirilmiştir. Şuan ise 3015 yılındayız. Ailelere gelecek olursak. Defne seninle başlayalım.
Defne:Lütfen anlatın lütfen!
Hoca: Defne senin annen bir vampir tarafından ısırılarak öldürüldü. Baban ise intihar etti.
Defne birden ağlamaya başladı e haklı kızcağız. Kim bilir bu ders kimler ağlayacak.
Hoca: Evet Selin'ciğim sıra sana geldi.
Ben sadece kafa salladım. Sakin durmalıydım.
Hoca: Selin'ciğim senin ailenin hikayesi aslında bayağı başka. Senin ailen kurtuluyormuş neredeyse. Yani
şöyle annen ve baban kurtulacaktı.
Tam hazırlanıyorlardı ki annen babanı odada boynunda bir ısırık izi ile buldu. Ama annen hala yaşıyor fakat nerede olduğunu henüz bilmiyoruz.
Ben: N-ne y-yani annem hala yaşıyor m-mu?!
Hoca: Belki de öldü ama elimizdeki bilgiler yaşadığını gösteriyor. Annenin adı Güneş,Güneş Yılmaz.
Ben sadece ağlamamaya çalışıyordum. Bu yüzden tüm kaslarım gerilmişti. Ama hayır ağlamayacaktım. Asla. Ben güçlü bir kızım diyemeyeceğim çünkü ağlamama sebebim bu değil. Ağlarsam daha çok acı çekeceğimi biliyorum. Ama gözlerim istemsizce doluyor ama onları yanaklarıma değdirmemekte kararlıyım. Sonuç olarak nefessiz kaldım. Derin bir nefes aldığımda ise herkes şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Hayatımda bu kadar derin nefes aldığımı hatırlamıyordum çünkü. Aklımdan soğuk espriler geçirmeye çalışıyordum. Bu bir nevi ağlamamak için bir yöntemdi.
Pişman olan kadına ne denir
Pişwoman
Toprak'la Yağmur evlenirse ne olur
Çamur
Hakedersen başarırsın
Hake. Başardım mı?
Bunun gibi. Ve başardım. Hake deyip başarmadım tabii ki ağlamamayı başardım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateş Su Ve KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin