Tehlikeli Zamanlar

8 2 0
                                    

Yabancı adamın bu kelimesi karşısında Darren dakikalarca tek bir kelime bile edemedi. Adam sonunda konuşmaya başlamıştı ve kendisinin kim olduğu sonunda anlaşılmıştı...

Bu kişi Darren'ın babasının takım arkadaşı olduğunu söylüyordu. Darren büyük bir heyecan içinde babasının hayatta mı, hayatta ise nerede olduğunu soruşturmaya başladı.Yabancı adam ismimin Jack olduğunu belirttikten sonra gerçekleri tek tek anlatmaya başladı :

- Yıllar önce takım arkadaşlarım ile buraya geldiğimde yeni bir dünya keşfettiğimizi düşünmüştük. Elbette merkez bölge ile iletişimimiz çoktan bitmişti, kaynaklarımız da bitme noktasına gelmişti. Bu bölge de yalnız olduğumuzu düşündük ancak bunun aksini düşünmemiz uzun sürmedi. Özel bir kuruluşun burada bir tesisi olduğuna şahit olduk. Dünyamızdan habersiz böyle bir teknolojiye sahip olmaları ve bunu kullanıyor olmaları da ayrı bir merak konusuydu. Elbette bizde bu kişilerin bizden olduklarını düşünerek tesise gitme teşebbüsünde bulunduk . İlk ziyaretimiz de yetkililer ile konuştuk gayet ılımlı ve yapıcı bir insan izlenimi vermişlerdi bize. Merkez bölge ile iletişimi sağlayamadık onlardan aldığımız bilgilere göre buranın geri dönüşü ve belirli bir sinyali olmadığını, onlar için çalışmalarımızı istediler. Edward yani senin babanın üstün bilgi ve yetenekleri sayesinde yükselmesini seyrettim ama bu arada gerçekleri tek tek öğreniyorduk. Bu kişilerin asıl niyetlerinin Yeni Dünya inşa etmekten ziyade, insanlığın dünyasını toptan bitirmek istekleriydi . Öğrendiğimiz bir başka nokta ise bu kişilerin yönetiminin asıl dünyamızda bulunan bir yasa dışı şirkete ait olduğu idi . Bu şirketin ismi ise az önce fısıldamalarımdan duymuş olduğunuz ELEMENTS ismiydi. Edward ve takım arkadaşlarımız bunu engellemeye çalıştılar ancak tahmin ettiğiniz üzere engellendik. Birçok takım arkadaşımız orada öldürüldüğünü düşünüyorum. Babanın ise büyük bir ihtimal yaşadığı üzerinde duruyorum çünkü ona ihtiyaçları var. Lafı uzatmadan çalışmalara başlamalıyız kurtaracağımız bir baba ve dünya var. Bunun için yeterinde bekledim ve artık harekete geçmem gerekiyor.

Darren sessizce dinlediği bu yabancı adamın söylediklerinde bir eksiklik göremiyordu ve kendisi de harekete geçmenin en doğru karar olduğunun bilincindeydi . Bu anı o kadar beklemişti ve vazgeçemezdi. Jim ve Anna artık buradan çıkışın olmadığının farkındaydılar ve bunun için hayatlarını feda edip dünyalarındaki onca insanı kurtarma çabasının içine düşeceklerdi . Bu bir savaşın başlangıcıydı ve tehlikeli zamanların habercisiydi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ElementsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin