Darren anlamsız bakışlar ile etrafına bakınıyordu, aslında aklı binlerce soru ile doluydu. Nasıl bulacaklardı bilinmeyen bu dünyayı. Yolculuğa başladıklarından bu yana aylar geçmiş, merkezi bölge ile iletişimi bir an olsun kesmemişlerdi. Anna gelip de onu uyarana kadar dalgınlığı geçmemişti. Anna durumun acil olduğunu belirterek bir an önce gelmesi gerektiğini söylüyordu kendisine.
Bir an için gözlerine inanamadı sistem de gözükmeyen ancak gözleriyle gördükleri bir bölgeye yaklaşıyorlardı. Darren onca gelen kişinin bulamadığı bu saklı dünyayı gördüğünde kafasında şüphe ile karışık sorular oluşmaya başladı. Yaklaş emrini vermekte tereddüt etti ancak vazgeçemezdi hem babası hem de bu yeni dünya hakkında detaylı bilgi toplamak istiyordu.
Jim yanına geldiğinde yaklaş emrini sonunda verebildi Darren. İçi heyecan ile doluydu babasının yaşıyor olup olmadığı da kendisinde endişe yaratıyordu. Bölgeye yaklaştıklarında enerji kaynağı gerektiğinden çok fazla harcandığını gördüler. Bu bilinen bir olaydı ancak o bölgeye yaklaşan daha 2. gemiydi bu, daha önceden babası gelmişti bu bölgeye.
Sonunda bölgeye iniş emrini de verdi Darren. Gerekli hazırlıkları yaptıktan sonra toplam 5 kişi gemiden indiler ve hareket etmeye başladılar. Etraf ıssızdı ve yaşadığı dünyayı andırıyordu bu bölge.Öyle bir etkilenmişti ki bu bölgeden, dakikalarca hareket edemedi yerinden.
Gemiden uzaklaşmak istemiyordu takımdakiler, ancak Darren bu bölgeyi keşfetmek için can atıyordu.2 kişiyi gemide bırakarak 3 kişi yani Jim ve Anna'yı alarak yola koyulmaya başladılar.3 kişi ileride karşılaşacakları doğa üstü olaylar için hazırlıklı gibi görünüyordu ancak yaşanılan her olay onları yenik düşürecekti ve ta ki bir kişinin ortaya çıkışıyla bu olay çözülecekti ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elements
Science FictionBizler keşfetmek için doğduk derdi babam her zaman. Oğluma bırakabileceğim tek mirasım Yeni Dünya'nın anahtarıydı.Bu keşif uğruna hayatımı da kaybetmiş de olsam, geleceğimiz için bunu yapmalıydım. Ben Edward. Sadece bir astronotum ancak bulduğum bu...