Boj

561 24 9
                                    

Před školou
Tikky tečky a už tam stálá beruška. Hned jsem utíkala za paduchem a začala boj.
********
Jak to paní učitelka řekla tak jsem utíkal na záchod se transformovat Plaggu drápky. A už tu stál černý kocour. Ze školy jsem vyletěl jako vítr a hledal padoucha. Když jsem ho našel viděl jsem, že sním už bojuje beruška. Šel jsem jí na pomoc. Zdravím my Lady. Ahoj kocoure. Zjistila jsem, že má akumu v brýlích. Dobře. Štěstíčko vykřiknu a do ruky mi spadnou brýle do špatné vyditelnosti. (nic blbejšího mě nenapadlo😆). Rychle se podívám po okolí a už vím co mám dělat. Kocore ta socha. Kocour hned věděl co má dělat. Kočaklizma a rozbil sochu všude byl prach. Padouch nic neviděl a toho jsem ja využila a rychle běželak padouchovy. Jojem jsem mu sundala brýle a rozbila a znich vyletěl akuma. Už jsi nadělal dost zlá akumo,do polepšovny s tebou,mám tě,měj se motýlku. Vyhodila jsem brýle do vzduchu se slovy kouzelná beruška. Pecka. Kocoure přijď v 5hodin na Eiffelove věži. A neš kocour stihl něco říct byla pryč. S přemýšlení vě vytrhlo pípání prstenu rychlé jsem běžel domů.

Tak ujde to. Omlouvám se že to píšu tak krátký ale vždy mě napadne něco druhý den.

Co chcete aby tam bylo:
A) beruška mu řekne kdo je ve skutečnosti
B) řeknu mu že ho má ráda
C) řekne mu že ho má ráda ale má ráda i Adriana a on řekne že je Adrian

Klidně když např. vyberete a klidně tam můžu dopsat ze kocour ukáže taky svoji identitu

Ladybug and Chat NoirKde žijí příběhy. Začni objevovat