Ráno mě probudila Tikky,že je venku další padouch. Tikky já tam nejdu ty si nepamatuješ co sem řekla kocourovy? Jó moc dobře ale to neznamená,že nepomůžes Paříži. Když to kocour nebude zvládat tak přijdu když to bude zvládat tak nepřijdu. Ale Marinett žádné ale Tikky. Šla sem na balkón abych viděla na kocoura. Jak sem přišla na balkón tak mě něco nebo někdo praštil. Než sem omdlela tak sem slyšela ďabelský smích.
Adrian
Ráno mě probudil Plagg že je venku padouch. Rychle jsem se transformoval a šel za padouchem. V duchu jsem si říkal ať přijde beruška. Po chvilce sem byl už vysílaný a Beruška pořád nickde. Asi to myslela vážně. Chtěl jsem ještě zaútočit,ale v tom padouch vyskočil na balkón a já poznal,že je to balkón Marinett. Viděl jsem jak Marinett ala berušku praštil a ona spadla na zem a kolem ní létala malá kwami.,,Marinett" zakřičel jsem a hned jsem vletěl na toho zloducha. Vytrhl jsem mu z ruky klacek a použil jsem kataklismu na chycení motýlka a místo černého vyletěl bílý neškodný motýl. Nechápal jsem proč, ale řekl jsem si že to nechám na potom a utíkal jsem za Marinett. Byla v bezvědomí tak jsem jí vzal k ní do pokoje. Drápky dost řekl jsem a místo kocoura tu stál Adrian. Když se Plagg dostal z prstenu hned se s Tikky výtal,ale po chvilce byl starostlivý jako já když viděl Marinett ležet v bezvědomí. Po půl hodině se Marinett probrala. Hned jak to viděl Adrian tak se jí vyptával jestli je ji dobře....
Marinett ho pochvilce zastavila a zeptala se jestli je kocour v pořádku. Jo je úplně v pořádku řeknu a ona se mě zeptá jak to vím. ,,Marinett"špitnu byl jsem úplně nervózní. Vím to,protože já sem kocour a jak to řeknu zavolám si Plagga.Pokračování bude buď zítra nebo v pondělí. A jak se vám to líbí. A děkuji už mám 217 přečtení a 41 hvězdiček. No jó je to málo ale promě je to zázrak. Jste boží